• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • lottentotten

zukigirl:
    Äta massa hamburgare och dricka cola *S* Och leka i bollhavet!
    Jag fick ial gå in en sväng på McD i mina fina möhippekläder eftersom mina vänner hade fått reda på detta *S*

• zukigirl

burken :
    Ni bara trackar ju mig för att jag vill ha mitt bröllop på McDonalds!!! Ja eller, alltså ni har ju inte sagt att ni tycker det är en bra idé! Och det är ju samma sak som att tracka och hoppa på folk!!! Jag känner mig kränkt!

• Yllo

Aaaa men Zuki.. Det är ju en strålande idé att ha bröllopsfesten på McDonalds! Jag vill så gärna leka i bollhavet, men varje gång jag försöker smita in där så kommer det någon oförskämd personal och säger åt mig att jag är för gammal *buhuhuhu*

Burken, klart att du är vettig! En av de få här i tråden *visslar lika falskt som zuki sjunger... tingelingeling nu ska tåget gå...*

• åsita

lottentotten

Hur gjorde du då lixom? När du hoppade IN i tråden...Skulle kunna tänka mig en utförligare beskrivning och gärna en powerpoint presentation av hur detta går till. Har nämligen aldrig provat på detta tidigare, jag har nog mest hoppat på/förbi/över trådar tidigare....

Jag fattar inte, vart är alla på väg? Ska vi alltså åka tåg nu eller? Förut var det ju båt som gällde...

• MKD

Alltså ni är så härligt sjuka här inne!! Man blir bara snurrigt glad :)

• åsita

Men herregud!!!! Är det någon som är sjuk?

SOS!!! 112!!! BT-Crew?

Kan man bli sjuk av att hoppa IN i trådar? Undrar hur man då mår när man slutligen hoppar UT ur tråden? Lr fastnar man lixom halvvägs på nåt sätt? Typ, "jag tog det stora beslutet att hoppa in i en tråd, men väl därinne så kändes det lite väl trådigt så jag valde då att hoppa Ut ur tråden, men tyvärr så har lilltån fastnat, så den är alltså kvar därinne...INUTI tråden alltså. Och det känns ju inte så bra..."

Är det sådant som man blir trådsjuk av, typ...

• åsita

Finns det trådar på Mac Donalds?

• zukigirl

åsita:
    Nu jäklar andas du djupt! Böj ner huvet! *klappa henne lite på ryggen* Nu ska vi ta det lite lugnt här.... Inte flippa ur här nu! *ringer diskret efter*

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!