PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Men vad har ni för jobb tjejor ;) Man blir ju avundsjuk! *men väldigt underhållande*
*ska man byta jobb* mumlar för mig själv...
Jo du det vore ngt ;) Luncha du, ja ska soova!
Ps
Hoppas du kommer trivas med ditt nya jobb!
Tizzeltazz :
Ahhhh... logistik! Me like! Mitt förra jobb var på en logistikavd... tyvärr så var det bara ett vik. Letar för fullt efter ett liknande...Jag och typ 500 000 till!
MKD : Jag tycker du ska visa den här tråden för din chef när du löneförhandlar nästa gång! Bara säg till henne/honom att det faktiskt finns folk som har den lönen du vill ha!
Jo, he he, det skulle bli spännande det! asg
halloj igen :)
jao...har aldrig jobbat med logistik någonsin så ska bli skoj :D
*fram för högre lön till MKD*
Ja, så illa är det ju inte ;) Men shit vad sent det är!! Nä nu måste överge er alla o sova lite, kämpa på med jobbet!
*ser förvånad ut* sent? vaddå sent??
var för sjuttsingen lunch för en timme sen :D snart dags för morgonfika... *ler*
Någon kvar på tråden? Nyss hemkommen från räkkryss o krogen!