PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
åsita: Fan ta dig! Muckar du eller!!?? *hehehe*
åsita: *skrikar* JO JAG SA: MUCKAR DU VA!!!??? *viftar med knutna nävar*
helt jävla stendött här ju! *muttrar tjurigt och sparkar på väggen lite*
Det räcker att man är borta från BT i 1 dag så har man flera timmars arbete med att läsa ikapp!
Over and out från mig med! Sängen väntar.... Det får ju inte gå till överdrift med BT-surfandet! *sneglar på klockan*
Godmorgon alla härliga "galningar"!
Jag har också märkt att tonen förändrats rejält i de flesta trådarna nu för tiden. *rynkar pannan* Tycker det är trist med tanke på att det ska vara ett forum där man kan få hjälp, råd och stöd och inte elakheter *suck*
Nåja, man får väl vara glad över att det finns några trevliga trådar kvar än
trevlig tråd yllo...vad fan menar du med det?
sitter du där och försöker reta upp ngn???
va? va? av?
:D :D :D :D :D
Liinda: Vet hut FLICKSNÄRTA!
Du ska respektera de som är äldre
*Förlåt*.....skäms lite
dumt av mej att vara så uppstudsig mot er gammla kärringjävlar......:D
ops...
det bara blir så...
får göra som ngn här ovan skrev och sätta mej på händerna...:D
är stingslig idag ska ut och resa och vara borta från min m2b 13 dagar.... :( aldrig varit ifrån varandra mer än 5 dagar i svepet... :(
kan säkert vara nyttigt.... :?
men retas inte med mej idag för då hugger jag :[
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Vi har som mest varit ifrån varandra 5 dagar, och nu vet vi att mannen ska på 5dagars kurs i höst så det blir 5 dagar igen.
Tror helt ärligt inte att vi någonsin kommer vara borta längre tid från varandra.
Men du Liinda, då får du tillfälle att prova Zukis gurkor... Eller vill du ha egna gurkor