PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
härmapa!!!!!
PS: Blivande oscarsutdelning? www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2447683.html
DS
hmmm...kan utvecklas till en riktigt rolig cat fight...undrar om man ska lägga sej i lte för att öka spänningen...moahahahahahahahah jag är så ond så ond
catfight var ordet!
Här hettade det till lite också
www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2449730-4.html
alltid detta vatten............
bt förändras ....
nu kommer det hela tiden trådar som inte handlar om bröllop.......
hmm så nu undrar jag om jag ska starta en tråd som heter
vilket namn är finast på ett husdjur? :D
lr
vilken skola gick ni i som små? :D
hehehehehehehehe !
Ja ni töser...jag kan inte säga annat än att vissa trådar förgyller min vardag! Med lr utan bubblor, men alltid lika intressant!
Har precis avverkat min första dag på mitt nya jobb. Och väntar med spänning på när kidsen stormar in i skolan om en och en halv vecka!!
Jag tycker att...tänka tänka tänka....Popcorn borde vara det finaste namnet på en...få se nu...undulat.
Och ang den andra frågan....
Vet nog att jag gick i en skola men eftersom jag fortfarande befinner mig i en skola så kommer jag inte riktigt ihåg. Men jag fick i alla fall lära mig att...öh...äsch...något måste det ju vara...poppa popcorn kanske?
Liinda_e
ett klokt ord...två kloka ord....tre kloka ord...nu har jag inga fler kloka ord...