• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Liinda_e

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::****************************************************************************************************************!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤######################################################################################################))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&& :D

• Yllo

Jamen det är ju MIN dag och jag får göra vad jag vill och ska få ha min dag som jag vill!! *tjuter högt av ilska och frustration samt slänger några popcorn på linda*

• zukigirl

Jag är inte bara mamma...Jag är ett russin också!

• Liinda_e

ops i did it igen.... :D :D :D :D :D

• Yllo

ÄVLA LIINDA!! Tokinlägg är jobbiga!!

• Liinda_e

ansiktslyft ...hur gör man det....är det ngn som tar tag i kinderna och lyfter?

• burken

URK på BURK!

Linda vill du bli omnämnd i gnälltråden?

• Liinda_e

yllo hahahahahah
    jag som din enda gäst kommer sabba allt jag kan.....ska inte osa i tid heller......

• zukigirl

Silvertejp för fan!!! Man gör ansiktslyft med silvertejp!!! Fattar la vem som helst att man inte vill sätta en kniv i ansiktet!

• Liinda_e

burken

ja gör gärna det...
    all pr är bra pr......

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!