PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
åsita :
Då är du före mig! 29 september här!
Zuki
NANA NANA NA! *lipar och viftar med min befintliga men dock gansjka så små öron...*
yllo
jo hon frisören alltså sa att det var inga problem...bara jag fixar dom där kokosnötterna täckta med guld själv....
det var detända jag blev lite snopen över...borde inte frisören fixa sånt själva....men men...
dom lovade att sminka mej som jag ville oxå..med rött smetat läppstift runt hela läpparna för den rätta slampa looken...
så min m2b ska bli riktigt till sej :D
Arrrrggggghhhhh... men j*vla låt alltså.. den där slingan It wasnt me snurrar runt i mitt huvud hela tiden nu *slår med knytnäven mot pannan i försök att förjaga låten*
Oj, är ni alla så nära Önskar att jag också kunde säga så
men min stora dag var ju den 3/6-06 *snyft*
zuki
HA!!!! där fick du för att du var så själv god...petad ner från pidestalen!
Jag funderade på om jag skulle måla en av framtänderna med sån där färg som gör att det ser ut som om det fattas en tand. Vad tror ni om det? Det vore nog orginellt va?
yllo
var inte ledsen för det!
nu slipper du ju ha kaoset att allt ska fixas...nu kan du ju bara sitta här på paniik tråden och ge goda råd!
zuki
den där färgen sitter inte så bra...bättre att slå ut en tand! :D :D :D
Liinda_e Frisören borde nog helt klart fixa kokosnötterna själv! Du betalar ju för det så varför ska DU behöva fixa den biten? Det är ju faktiskt DIN dag och hon, frissan alltså, ska göra så som DU vill!!
Du kommer att bli så fin i din slamplook! Ser redan framför mig hur dom smetar på läppstiftet så att det går precis under nosten och ner på hakan och halvvägs ut på kinderna
Liinda_e : hmmm... du har nog rätt...*suck* Det kostar att ligga på topp!