• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • burken

Oj nu surrade jag till det! Här hos oss får man faktiskt lov att spekulara!

• 071023 2

oj då passar jag på att spekulera här då, tror att risken är mindre att få en utskällning.

Jag ger dom 5 mån. Å då förutsätter jag att brudgummen är hyffsat smart. Om bruden blir gravid på redan så ger jag 18 månader. Sen säger det bara PANG!

• 071023 2

om bruden blir gravid på resan* Skrev fel där

• Tizzeltazz

oh jag har tre tatueringar varav en ska täckas över...
    en vid vänster handlov, en nedanför armvecket på höger arm och en i nacken...
    och två piercingar, en lång stav genom två hål i höger öra och en ring i vänster, längst upp precis där örat går ihop med huvudet så att säga... hmm svårt att förklara :)

ok varning för extrem närbild:
    photos1.blogger.com/blogger/4773/4149/0/image-upload-20-762058.jpg
    :)

• Tizzeltazz

och eftersom jag har en stor förkärlek för datanördar så har m2b inga läderbyxor men snaggat huvud iaf :)
    ...och en svart underbar mustang GT... *yum yum*

jag är däremot en sucker för breda axlar och smalare höfter på en karl... :D

• Yllo

Ha! Här är en till Ulla-Bella Eller blir det Ulla-Yllo för min del

Min älskling är varken taggad, piercad eller snaggad.. Inte röker han eller dricker heller (inte ens java ) Två Opel GT har han och en Simca aronde (+ frimabilen som han kör dagligen på jobbet). Vapenfantast är han dock så jag hoppas verkligen att ingen försöker göra inbrott hos oss.. gör dom det så är det på egen risk Själv är jag ju taggad, men inte piersad, annat än örhängen. Röker gör jag också, men dricker väldigt sällan alkohol.. kaffe är något som jag bara måste ha på morgonen annars är jag inte go att tas med En Seat Ibiza står i mitt garage... den tar vi när vi ska längre vägar.. Bokfantast.. så jag kan också "skjuta skarpt" En bok i huvudet är ju ingen höjdare Har ytterligare en passion här i livet, förutom maken då.. och det är smycken *tindrar med ögonen*

Måste kolla in kätfajten.. någon som har popcorn? Hittar inte min gömma just nu.. eller så är det så att snorungarna hittat den och poppat upp allt i vanlig ordning *suck*

• Yllo

Nähä... ensam här *suck* Får väl knata iväg upp och ta en cig och glo lite på tv:n då... får väl se om det blir någon fart här senare i kväll *hasar med tunga steg mot trappen*

• Mr Perfect´s blivande fru

*tass-tass-tass-tass-tass*

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!