PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
*smiter från jobbet för en koll...men nej det var tomt...*
nääää.... jag är här! *vinkar* Kan inte sova
Godmorgon! *smyger in*
Bara jag som är igång? Det är lite lugnare här på morgonen så jag kan smyga in och se hur ni har det.
kätfajt tråden var jag inne och tittade på för några dagar sen, men killen som tycker att om man gillar sex så kan man ju onanera fick mig att inse att sunt förnuft inte når fram till vissa. Bevisligen måste han ha ett uselt sex-liv, eller förmodligen inget alls.
Annars hittade jag en till rätt provocerande tråd. Tråkigt att det har varit så den sista tiden. Man blir bara så trött! Fast det är rätt kul som jurymedlem -:D.
god morgon tjejer!
Trodde jag var ensam här på morgnarna
Måste läsa den där tråden du länkade till Burken..
På sätt och vis håller jag väl med killen som anser att om det bara är sex man är ute efter så kan man onanera.. Tänk att vara ihop med ett sexfreak och själv ha en normal sexdrift.. då är det väl bättre att den som är galen i sex onanerar varannan kväll och så har man vanlig sex varannan kväll
I min bok går det inte att jämföra.
Sex är något jag gör tillsammans med min man och som gör oss glada och fördjupar vår kärlek varje dag!
Men det är klart, ingen av oss är ett sexfreak...
Suck, vissa personer (bl a TS och mineralvattnet) på den där tråden som burken länkade till har gjort det mer tråkigt att sitta på BT. Så jäkla tykna!
hihihi.. samma sak här.. Ingen av oss är sexgalningar
Däremot är en av mina kompsiar ihop med en tjej som anser att man ska ha sex minst 3 ggr per dag och han anser att det bör räcka med 2 ggr i veckan Kan lova att det förhållande är på väg att gå åt skogen p g a hennes krav på sex hela tiden.
alltså.... ang en fråga som var på tapeten för ett par sidor sedan ang mitt yrke. Jag är fröken och tilbringar min sista dag på sommarlovet framför datorn, just nu i alla fall.
Och för den delen så tycker jag att b la mineralvattnet har gett mig många goda skratt! Förhoppningsvis så har jag väl bjudit henne på några små fniss ibland oxå.
Frulle någon?