• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Liinda_e

zuki

ja vi fick reda på allt som vi ville...
    lokalen var fantastisk,kyrkan bedårande vacker, hittade hotell som vi bokade och jag kom bra övcerens med min frisör....
    sen utöver bröllopsplaner festa och bada vi....
    shit jag bara älskar gotland....
    kanske mest för att m2b kommer därifrån....

• Liinda_e

vi stannade faktist ett dygn mer än tänkt för att åka ut på fårö och bada igår....

• Liinda_e

men ni har haft fullt upp ser jag....tack för tipsen om dom fina bad dräckterna...nu kan jag sluta leta...

• Liinda_e

såg att ni kunde hjälpa min m2b med sina färdigheter inför bröllopsnatten....
    nu är det så att hans vänner bad mej hjälpa dom lite med svensexan....
    kanske e det en bra grej...
    ge mej era adresser så kan han åka hem till var och en av er....
    även brudgum 2008.... :D :D :D :D :D

• zukigirl

Liinda_e:
    Fårö? Är det inte där det ligger en porrklubb? *tittar misstänksamt på´na*

• Yllo

Jamen... varför inte bara säga hole in one då?? *suck* Måste nog skaffa mig det där lexikonet i alla fall

Välkommen tillbaka Liinda!! Kul att höra att allt gick så bra.. även med frissan. Förklarade du ordentligt för henne nu att du ska ha håret som en palm med kokosnötter i??

Föresten... Kom precis på att jag absolut inte vill att våra gäster ska överglänsa oss så jag har bestämt att dom ska ha sådana där säckar i väv på sig Enkelt att fixa också. Bara skaffa säckvävssäckar och klippa hål för armar och huvuden... blir perfekt!

åsita... jag tycker mig känna igen den där låten... men kan inte komma på hur den går.. Hjälp mig nu innan jag blir vansinnig av att försöka få den lilla textslingan ur huvudet *sliter redan håret av mig i begynnande vansinne*

• åsita

zukigirl sitter verkligen inne med oväntade porrkunskper...

Liinda_e med två ii

När är den stora dagen då? Jag är ju som sagt ganska ny här på BT och allt skvaller har lixom inte gått fram till mig...

• zukigirl

åsita:
    hehehe... till hennes förtrytelse så gifter hon sig EFTER mig!!!

• åsita

Yllo

Kan det kanske bero på att det verkligen inte var jag...

äsch, lite långsökt kanske..

Nånting med

How could I forget that I had given her an etra key....

• åsita

hmm...Zuki när är det din tur då?

OM nu någon vill veta så är det min tur den 22 september! Så det så!

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!