• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Liinda_e

vad trevligt då var det ju inte helt dött här, värt att vägra sova en stund till då...

• Liinda_e

asså en del har ju bröllop och dop i ett...
    hmm funderade lite nu om man kan ha begravning och bröllop i en och samma cermoni.....

• Liinda_e

.....................................................................................................................................................................................................................................................................................--------------------------------------------------------------------------------------------------------------'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''*************************************************************************************************************!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""######################################################################################################################### :D

• Meddelande borttaget
  • Liinda_e

tillräckligt galet?????? :D :D :D

• zukigirl

mäh... nu vart det ju helt konstigt juh!!!

• Tizzeltazz

nu har jag läst igenom tråden och är lite besviken... mer knas och mindre tårta tack ;) :D :D

men slampasminkningen låter peeeeeeeeeeeeeerfa!

• Tizzeltazz

i övrigt har jag kommit fram till att jag inte orkar besvär med kläder utan kommer enbart ha kroppsmålning på bröllopet!
    till festen suddar man ut klänningen på benen och suddar fram en intressant urringning, på med lite guldfärg och voilá - partyklänning!

• Yllo

Hmmmm... ingen dum idé Tizzel. På så sätt sparar man ju även in rätt så mycket pengar. Istället för att köpa två klänningar á 15.000 kr st så köper man två färgburkar á 20 kr st

Vad tyckte ni om min idé att tvinga alla våra gäster komma klädda i säckvävspåsar då? Funderar även på att kyrkvaktmästaren ska stå utanför portarna och hälla aska över allihop också. INGEN ska banne mig överglänsa MIG på MIN dag!!

• Liinda_e

yllo
    bara så du vet tänker jag dyka upp på ditt bröllop i smyg i en vackrare klänning än din och med finare blommor än dina....
    moahahahahahaha
    ska minsann överglänsa dej!!!!!!!!!!!!!
    :D :D :D :D :D

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!