PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Vet inte... måste prova.. vänta lite..
Jorå. jag slipper in
tja...birdie måste ju ha något att göra med fågel om jag har förstått det hela rätt.
ok, om man får slå på bollfan fyra gånger på ett hål, då går man på par. Om man då slår bara tre gånger då har man gjort sig en liten fågel så att säga.
Skitenkelt!!
Oki, men vad är det där som man hör ibland i golfsammanhang... "4 under par"?? Måste kanske köpa mig ett lexikon glof-svenska
Yllo
om du ibland har hört någon säga att hon eller han har gjort 4 under par då har den personen gjort ett hole in one....( det finns inga hål som tillåter mer än fem slag sörru....)
Och om man mot förmodan lyckas med den bedriften ja då har man haft en jävla tur...
På tal om golf...Jag bor precis jämte en golfbana.... Vet inte hur många golfbollar vi hittat i trädgården! Man får ju ha hjälm på sig för att våga sitta ute i trädgården o fika!
sådär nu har jag plöjt egenom 30 sidor....
30 underbara sidor med hur många länkar som hellst...
tog bara typ 1 timme!
ni är för jävla underbara!
äntligen är man hemma i vardagen och vid datorn igen så man kan hänga med här på tråden!
Liinda_e : Välkommen tebax! Var det bra på Gotland?
*nynnar på en gammal favoit...*
nanananana.... It wasn´t me....
ang golfen alltså....
Varför åker man tillbaka från gotland när vädret är så fint?