• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • åsita

På tal om råd...

Hur många av er har egentligen råd med detta stora kalas?

• åsita

Undrar vad de tar för en kokosnöt? Liinda borde ju kanske veta. Är lite sugen på din slamplook själv om jag ska vara helt ärlig...

• Yllo

Nej nej nej Zuki.. inte ska du måla tanden med sådan där svart färg heller.. Nej du ska fixa en guldtand istället!!! Glöm bara inte en rejäl nosring (typ den som tjurar har) och en läcker smidig guldkedja så att din make kan leda dig ner för altargången i nosringen när han väl övertagit ägandeskapet från din far *hehehe*

• Liinda_e

råd?
    ....
    vi har planerat ett bank rån veckan innan bröllopet! :D :D :D

• Yllo

åsita: Jag rånade en bank för att få råd med kalaset... *viskar försiktigt.. vill ju inte att polisen ska få reda på det*

• Liinda_e

bank rån dvs ett rån som ser ut som en bank....... shit vad fel det kan bli med sär skrivningar....

• Liinda_e

yllo...

hahahaha nu ska jag skvallra.....

• åsita

Bara ett rån? Trodde det behövdes betydligt fler...Nån som ställer upp som rån kanske?

• Yllo

NEJJJJJ!! Liinda du får inte!! Då kommer ju farbror polisen och burar in mig.. dom har ju ännu inte fått fast rånarna.. och jag vet inte om jag får tillgång till BT om jag hamnar i buren *snyftar förtvivlat med tårarna rinnande längs kinderna i panik över att kanske inte ha tillgång till BT*

• Yllo

åsita: Mängden på rån beror helt och hållet på hur mycket du kommer över per rån

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!