PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Mineralvatten, det bubblar det inte sant?
Frulle kunde vara gött det. Vad bjuds? ÅH! nu vart jag sugen på blueberry american pancakes!
Förresten Yllo! Har du något bra recept på chocklad och hallonmoussetårta? För kalasändmål!
Nä du burken, här är det dåligt med frulle....
Tänker nog gå ut och sola en stund.
För övrigt så gick det hyfsat på golfen, gjorde mitt livs första birdie.
Och i morgon är det dags att jobba igen...usch...
Burken: Jag har ett rätt såg smarrigt recept på hallonmousse hemma... har även ett recept på en jättegod chokladkräm också. Hurdan tårta hade du tänkt dig? En med chokladbottnar eller?? Chokladkrämen är inte något jag rekommenderar för chokladbottnar då det nog blir för mycket chokladsmak då
Öhhh... jag är en golfnolla.. vad är en birdie?
Frulle hade kanske inte varit helt fel idag.. men nu är det ju 5,5 timmar sedan jag steg upp... alltså är frulletimmen slut
Birdie? Birdie nam nam?
Aha.. det är alltså något gott som går att äta
Nej, så mycket vet jag att birdie har något med golf att göra, förskte vara lite rolig, men det gick visst så där
Tårtan: En vanlig hyfsad enkel med hallonmousse och chocklad, eller med chocklabotten. Fick i uppdrag att fixa fram ett bra recept, så TYVÄRR skall jag inte baka själv, för jag älskar det göromålet. Kanske inte just dekorationen, men smaskiga bakverk är roligt som sjutton. Det brukar vi göra jag och min gube då och då. Eller titt som tätt om man vill skriva så.
Va fasen!!! Det är någon som har snott VÅR rubrik.. Skit! Nu blir det krångel!
God dag alla sköna brudar! Lyckades hålla mig borta från den här tråden en hel dag! Visst var jag duktig!
Burken: Oki... då tror jag att det blir godare med chokladmousse i chokladbottnarna.. Ska kolla hemma i min receptsamling efter något smarrigt gott att svänga ihop.
Har du sett mina tårtor?
VA?? Är det någon som snott vår rubrik?!?!? Måste in och kolla... samt säga ifrån på skarpen att dom ska ge rackarns i vår rubrik
Zuki: Va duktig du är!! Själv lyckas jag bara hålla mig borta härifrån när jag är bortrest och inte har tillgång till dator
Alltså jag måste fråga en sak. Jag kommer inte in på Aftonbladet och har inte gjort det de senaste dagarna. Är det någon mer som har problem med det? Jag blir lite störd när jag inte kan läsa nyheterna. (jo jag vet att det finns andra nyhetssidor)