PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
natti! *vinkar*
www.perpetualkid.com/index.asp&ProdID=1698
Vill ha Vill ha!
Eller???
*vinkar*
Godmorgon! Ha en härlig dag tjejer. Solen skiner och fåglarna kvittrar, och jag sitter på jobbet....
Hade världens mysigaste kväll med maken igår. Tänk vad härligt allt blir när köket är färdigrenoverat och solen skiner!
Åhhhhh... va läcker!! Måste bara ha den där va??
Vin Disel skulle jag inte ha något emot att ha hemma i källaren
Nu får ni sluta prata om gaddningar.. blir ju sugen på att skaffa en till då Har en och skulle gärna fixa en till, men min man gillar inte tatueringar *snyft*
Själv tog jag en pyssla om Yllo-kväll Tog en låååång härlig dusch med peeling, skrubbning, inpackning o.s.v. efter det tog jag ett fotbad och smorde sedan in hela mig med den där svindyra kroppssmöret och gned in fötterna med en lika svindyr fotlotion *ryser vid tanken på alla 100-lappar som flaxade iväg*
Efter det låg jag bara i soffan och slappade och kopplade verkligen av genom att slötitta på tv
Godmorgon alla! Idag FÅR jag inte hänga här hela tiden, jag har massor att göra, men faaeen va ögonen drar iväg mot datorn hela tiden!
Beroende månne? Men vi har inte fått sträcka ut lederna än tror jag bestämt-
Upp och hoppa! Jag heter "Göran Persson"
Men Burken, var inte du Ricky Lake?
*Dr. Phil skakar på sitt kala smått senila huvud*
(Allvarligt internetberoende.... Bara kan inte hålla mig borta)
åh... är Dr Phil här?
Känns som att det kan behövas ett gäng med psykologer på den här tråden, med tanke på alla baddräktsinköp...
Faaaan....jag missade en kätfajt...fast det var ju en karl med som ni skrev. Kom någon fram till vad det blir då?