PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
den 29/9. Inte så långt kvar nu! Och du gifter dig väldigt snart har jag förstått?
Ja, 10, nej vänta nu klockan är massor 9 dagar kvar! HJÄLP!!! PANIK!!! AKUT!!!
Nej inte direkt nervös. Men nu börjar jag fatta att det är SNART så jag är riktigt pirrig, och det är SÅÅÅÅ mycket kvar att göra. Men shit va roligt det är!
vad har du kvar att göra då? ska ni vara i kyrkan?
nej borgelig vigsel i ett lusthus. Kvar att göra:göra klart festprogrammen, göra klart vigselprogrammen, förbereda mera mat (jag gör allt ätbart själv)och säkert tusen saker till som jag förträngt, haha
*s* exakt som vi ska ha det då fast ute på gräsmattan utanför bygdegården.
vi ska ha en stor fest tre dagar senare. Lite skönt att dela upp det.
Vad ska du ha på dig? Är det många gäster på vigseln? Hur gamla är du och din man? Ska era barn vara näbb? japp detta är 20 frågor med Mr Perfect´s blivande fru
*s* Får svara på det en annan dag för nu ska jag krypa till sängs.
okej godnatt med dig! *vinkevink*