• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • åsita

Shiiiiit....har alla på den här tråden kids?

Jag trodde ju....äsch...

• burken

Hm, svårt! Juryn sammankallas. Men jag tycker att det är lite dåligt manus.

Stämmningen byggs upp, det kommer mera det kommer mera.... så poff! Lugnar allt ner sig! Kul med lite nytänkande med karlar med oxå!

Juryn klarar sig utan bubbelvatten känner jag! Popcorn någon?

• åsita

nu är jag helt loss...varför äter du popcorn på en måndag?

• burken

Nä jag har inga kids, förutom gubben som inte har fyllt 30 ens,, (brukar iofs glömma det, blir bara påmind ibland, när glassen är slut i frysen och så)

Kristinta: Men man kan väl få klä ut sig ibland?

• åsita

Burken, du har inte svarat på min fråga ju. Varför popcorn?

Hur var det med Zlon förrästen...

Och för den delen så verkar det som att jag är i samma ålder som karln din, ung och oförstörd!

• Yllo

Näää.. jag har inga heller några kids.. Fick iofs två på köpet när jag nappade åt mig gubben.. men dom har ju snart flygit ur boet (och om dom inte vill flyga snart så får jag väl sparka ut dom *hehehehe*)
    Fast... föresten så har jag ju en 15-åring till.. en som jag gift mig med! Tror ibland att han är 15 med tanke på att han är i värsta moppe-åldern

JAG!! ja, jag vill ha popcorn *lutar mig fram och famlar efter Burkens skål*

• åsita

Men du kan ju behålla 15-åringen....

Undrar om min karl är i samma ålder.

förmodligen....

• burken

Det finns väl alltid plats för popcorn?! Vi sitter ju ändå i juryn menar jag

Men vi klarar oss nog utan från den glamourösa världen verkar det som *Hint hint*

• åsita

Och vad är juryns slutsats so far?

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!