PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Brudgum 2008 : Once upon a time var det en bambi... Men inte längre...Den är död, borta, försvunnen, har passerat över i ett svart hål eller en annan dimension osv
*Går o tar en röka*
Vart tog du vägen Mr Perfect´s blivande fru?
ja e här!
Jag vet e fasiken... Skinkorna satt ihop liksom, så "korven" delade sig. Ganska makabert tycker jag, och äckligt! Men han sa att man får se till att vara lös i magen så löser det sig...
Brudgum 2008 : Okej... den som gör något sådant är inte som alla andra! Ville han vara inbrottssäker eller? Men jag har sett en bild på en kille som hade klyvt ollonet och sen satt ihop det med ringar hela vägen runt...
Brudgum 2008
Nu är du väl alldeles tokig! *skakar på huvudet* Någon sån piercing har jag aldrig hört talas om, har du sett den? Antingen hittar du på eller så hittar din kompis på.
Jo vet du Zuki, jag försökte ta en bild med webkameran på min tatuering, men det blev inge bra alls. I alla fall så har jag min blivande mans namn i ett hjärta och lite tribaler, typ, runt.
>>> Mrs perfects............
Va, har du inte hört talats om en sån???
Det var ju jättepopulärt i öststaterna på 60-talet (och då främst bland mc-killar)
Mr Perfect´s blivande fru : Vart har du den då? Har funderat på att gadda ungarnas namn...
Det tror jag inte ett endaste dugg på, haha