PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Nä... Jag vill inte se ut som Vin Diesel!
2007-08-05 23:33 Mr Perfect´s blivande fru
Nu hänger jag inte med, är du med i bikini på ngn länk här eller var det du på Slitzlänken?
>>>Zukigirl
Vilken tur att du inte vill det, det ser så konstigt ut när tjejer har såna kroppar.
Min m2b är faktiskt lite lik Vin Diesel. Eller ja typ, jag tyckte det när vi träffades. Jag går igång stenhårt på karlar med rakade huvuden och tatueringar och om dom sen kör MC ja, då är det kört, haha
Hmmm,,,,
Mansgris, nu fattar jag inte...
Kära Brudgum 2008
nu ska jag hjälpa dig var god dröj...
2007-08-05 23:37 Mr Perfect´s blivande fru
Coolt... Då kan ju han vara med i en "look a like" tävling! Finns ju jättemycket pengar att tjäna på det, och vips så har ni bröllopet betalt!!! Sälj karln!!!
Mr Perfect´s blivande fru : hehehe... Min är lite sådär lagom halvsnaggad...Och kör hoj! Fast han har inga tatueringar...Det är jag som har det istället!