PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
zukigirl
Fyy va avis jag blir! Kan du inte smsa över en till mig, utan lök men extra ost. Och strips, men inge salt, bara pommes krydda!
Fy vad jobbigt det blev nu då... Kom på att jag ju inte varit utanför dörren idag och går runt i mysdressen... Nu måste jag ju byta kläder o sminka till mig lite...*suck*
Jag är både sminkad och klädd så jag kan köpa hamburgare åt dig Zuki-zuki! Om du smsar pengar till mig så smsar jag burgers till dig, smart va! FAST jag är blondin!!!
hmmm... *tittar misstänksamt* Det är nåt lurt med det där erbjudandet....
Snyft otacksamma Zuki!
Vad har du för hårfärg då om du nu är så smart??
*snörvlar och torkar tårar*
Slingor?
Hej burken!
Har du kollat på min, Yllo´s och Zukigirl´s baddräkter (på sidan före)? Annars gör det och njut!!!
L
Jag trodde att jag fått bra pli på honom.. lärt honom att han inte får gå och ta saker ur frysen, kylen eller i skafferiet på eget bevåg, men ibland får han dessa små återfall *suck* En kvinnas kors att bära kanske?
Hmmm... Jag blev också sugen på en burgare.. en med extra ost och inget salt på pommesen (jag kan faktiskt salta själv + att dom blir ju så mjuka och sladdriga om dom är saltade innan hemtransport) Vad har du för nummer så att jag kan smsa över pengarna till dig Mr Perfect´s blivande fru?? Föresten... jag vill ha en milk shake också *slickar mig förväntansfullt om munnen*
alltså det där kan man ju inte välja mellan. *kliar mig i huvet och gör en överslagsräkning*
- Va fasen jag tar allahop!