• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Mr Perfect´s blivande fru

zukigirl

Fyy va avis jag blir! Kan du inte smsa över en till mig, utan lök men extra ost. Och strips, men inge salt, bara pommes krydda!

• zukigirl

Fy vad jobbigt det blev nu då... Kom på att jag ju inte varit utanför dörren idag och går runt i mysdressen... Nu måste jag ju byta kläder o sminka till mig lite...*suck*

Jag är både sminkad och klädd så jag kan köpa hamburgare åt dig Zuki-zuki! Om du smsar pengar till mig så smsar jag burgers till dig, smart va! FAST jag är blondin!!!

• zukigirl

hmmm... *tittar misstänksamt* Det är nåt lurt med det där erbjudandet....

Snyft otacksamma Zuki!

Vad har du för hårfärg då om du nu är så smart??

*snörvlar och torkar tårar*

Hej burken!

Har du kollat på min, Yllo´s och Zukigirl´s baddräkter (på sidan före)? Annars gör det och njut!!!
    L

• Yllo

Jag trodde att jag fått bra pli på honom.. lärt honom att han inte får gå och ta saker ur frysen, kylen eller i skafferiet på eget bevåg, men ibland får han dessa små återfall *suck* En kvinnas kors att bära kanske?

Hmmm... Jag blev också sugen på en burgare.. en med extra ost och inget salt på pommesen (jag kan faktiskt salta själv + att dom blir ju så mjuka och sladdriga om dom är saltade innan hemtransport) Vad har du för nummer så att jag kan smsa över pengarna till dig Mr Perfect´s blivande fru?? Föresten... jag vill ha en milk shake också *slickar mig förväntansfullt om munnen*

• burken

alltså det där kan man ju inte välja mellan. *kliar mig i huvet och gör en överslagsräkning*

- Va fasen jag tar allahop!

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!