• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Tizzeltazz

*ser lätt illamående ut*
    vad...bra. fint. riktigt snyggt...så där...

herre gud... nu ska jag alltså försöka sova med de där bilderna i huvudet! skäms kvinna!

• zukigirl

Där ser man vad roligt det kan vara att vara brandman! Väntade mig bara att han skulle be om nåt godis! Jäklar vad snygga ni kommer att bli tjejer! *ljuger, fast det här är ju internet så ingen kommer ändå att veta om det*

• Mr Perfect´s blivande fru

okej jag skäms.... NOT!!!

Zuki, hoppas att du sett att jag lagt ut din och min träningsvideo till bröllopsvalesn någon sida tillbax, hoppas du inte skäms nu.....

Nu har jag inte tid med er längre, kommer tebax te kvälla... Puss på er!

• Yllo

Mr Perfect´s blivande fru:
    Jasså det var du som beställde sista paret! Dom var helt slut nu när jag skulle beställa fina tofflor att ha på mig på bröllopsresan Vad 17 ska jag nu sätta på mig på fötterna har du tänkt? *muttrar och blänger mordiskt på bildskärmen där jag läser Mr Perfect´s blivande frus nick*

• zukigirl

Katt-tofflor? Det var ju för fan grisar!!!
    Mr Perfect´s blivande fru : *suck* jo jag såg det. Det var ju meningen att det skulle vara en överraskning till sambon ju. Tänk om han går in här på BT o ser det nu då! HJÄÄÄÄLP!!!! PANIIIIK!!!!!

• Yllo

Öhhhh... Katt-tofflor?? Det var ju för f*n inga katter på de där tofflorna! Vem är så j*vla blind att den inte ser att det är grisar?!?!?!?
    Fast söta var dom... kanske jag ska ta och köpa dem? Men är inte dom liiiiite väl varma att ha i Thailand?

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!