• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • zukigirl

Jaha! Här erbjuder man sin hjälp och så bara drar hon! *pekar mot Liinda_e*

• Yllo

Oj, det tog sin lilla tid att läsa igenom över 60 sidor men nu är jag äntligen ikapp *gnolar glatt för mig själv och stolt över att det bara blev 2 rökpauser*

Här är en till Isfolksfantast Sol är också en av mina favvohäxor. Heike bara älskar jag.. grät floder när han dog *snyftar lätt bara jag nuddar vid tanken* Har väl läst serien ca 10 ggr Är man Isfolksberoende då?? *ser lite orolig ut*

Varför får inte jag några popcorn? Jag vill också ha!! + att jag vill ha en festis *hehehe* Måste knata iväg upp i köket och se om jag hittar något gott att tugga på... eller om jag ska ta och tugga på den mest perfekta mannen som finns... d.v.s. MIN!!!

• Tizzeltazz

*vill bara påpeka att det är JAG som har den perfekta mannen*

hihi har varit på sjätte tunnan och ätit födelsedagsmiddag med mor&far, syster&man och m2b såklart och hans min när jag högljutt påpekade för min far att vi minsann sparade oss till bröllopsnatten var obetalbar! :)
    syster klämde i ännu högre med vad far en gång i tiden ville att det skulle stå på våra gravstenar när den tiden kommer:
    Till Gud - returneras oöppnad!

• zukigirl

Visste väl att det var ordning o reda med dig Yllo!
    Vaddå ni har dom perfekta männen? Är dom oskulder kanske? Nä jag trodde väl det! Det verkar som om det är bara Liinda_e`s karl som är oskuld och det betyder ju att det är hennes som är den perfekte...*ohhhhh, det tog emot att skriva det*

• zukigirl

*vaxar benen* Wax on, wax off...*gör cirklande rörelser i luften*

• Tizzeltazz

hey vad har vi nu halkat in i för medletida oskuld = perfekt -tänkande?? *tittar förmanande på* ajabaja!!

• Tizzeltazz

aj vax...gör inte det där sjuuuuuukt ont???
    *ser storögt ut*

• zukigirl

*filar fötterna frenetiskt* Vaddå? *ser helt oskyldig ut* Det var ju ni som skulle fejka oskulden med lingonsylt... Då måste ju en o-fejkad oskuld vara det bästa väl? *känns lite varmt om fötterna* Hörni, ska det verklogen glöda om fötterna när man filar dom?

• Tizzeltazz

lingonsylt? lingonsy...nej jag har aldrig hört på maken! sårad är jag, förtvivlad rent av! vilka befängda anklagelser...

...det var svartvinbärssaft...

*kikar intresserat på zuki's fötter*
    nope. its a first for me :D :D

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!