PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
FLICKOR!
Jag har haft en uppenbarelse! jag vet nu vad jag ska ha för ingångsmusik!!!!
frida - dunka mig gul och blå...
:D :D :D :D
men...fan vad tomt det var? och för detta har jag smitit ifrån min post och satt mitt goda rykte på spel...?? fy fasen alltså...
Föresten... kom vi inte överens om att ALLA är oskulder på sin(a) bröllopsnätter? Detta oavsett om man varit gift tidigare eller inte.. och om man har barn eller inte Då måste ju även männen vara oskulder på bröllopsnatten så då gör det inget om vi andra "lär upp" Liindas m2b innan bröllopet *flinar lite busigt*
hi hi hi hi
Jösses... inte har ni varit speciellt aktiva sedan igår. Själv kom jag inte ens in på BT Vet inte vad som hände.. men det var tvärstopp. Stod något om "not found" efter att datorn stått och tuggat i 5 min *buhuhuhuhu*
Zuki... det är nog inte meningen att fötterna ska glöda när man filar dom... Det är mycket bättre att använda en kniv och skära bort allt överflöd Börjar det blöda, ja då har man uppnått önskat resultat och det är dags att sluta *nickar förnuftigt* När det sedan slutat blöda, ja då kan man fortsätta karva lite. Ett bra tips är dock att man innan man sätter kniven på fötterna igen (efter att blodet slutat rinna) är att kolla om skorna passar nu eller om man måste karva lite till. Att fila ner fötterna så att dom passar skorna tar alldeles för lång tid... För det är väl därför du filar dom??
Jaha... så var jag ensam här idag *snyft* Nåja, jag får väl gå och dammsuga lite istället då *fnyser frustrerat*
GURKRAPPORT!
Efter seriösa och högteknologiska tester av rumstempererad gurka VS kylskåpskall gurka har följande resultat framkommit:
1. Den rumstempererade gurkan fungerade inte som förväntat. Den tappade formen redan efter första gången.
2. Den kylskåpskalla gurkan var bättre än den rumstempererade men höll ändå inte måttet i mitt tycke.
Så kontentan av hela testet blir: Gurka, oavsett om den är kall eller rumstempererad, är INTE bra att slå in spikar med! Ska du hamra så använd istället en för ändamålet avsedd hammare!
PS: Det funkar inte att såga med dom heller! DS
Den här tråden ska ju för bövelen ligga först i listan!!!!
Where mi girls at?
*viftar med händerna i hiphop-style*
yo-baby-yo-baby-yo!
*hasar ner mina baggyjeans ytterligare en halvmeter*