PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Men zukigirl vi hade ju tagit på oss ovanliga shorts ju! Aldrig att han känner igen dig!
Yllo
Nä, varma fötter- frisk kropp det sa alltid min mormor minnsann
Mr Perfect´s blivande fru : hmmm... Ja det har du ju rätt i. Han har aldrig sett mig i dom shortsen. Tänkte inte på det... Okej, du är förlåten! *nickar nådigt*
>>>LiindaE
Är du hemma nu??? Vi såg dig aldrig på båten?
Hmmmm... jag är nog ändå lite osäker på dom där tofflorna i värmen *tuggar på underläppen och försöker koncentrera mig*
Ähhh... zuki, bildkvalitén var rätt så dålig på eran video så han lär aldrig känna igen dig
Yllo : Tror du det?
Yllo
Jag har beställt en baddräkt till dig som du kan ha i Thailand! From one bride to another lixom...
Vad tror du om den? Fel färg?
www.tradera.com/Sexiga_Underklader_Sexig_Silver_Slingshot_Teddy-auktion-46219832
Men för faen!!! Den vill jag ha!!!! *skyndar mig att lägga ett bud*
den är min!!! min!!!bara min!!!!
Zuki: Jag är övertygad om det!!
Mr Perfect´s blivande fru: Åhhhh... Den blir PERFEKT!! Ser framför mig redan nu när jag strosar omkring på stranden iförd den där baddräkten, ett tjockt lager solkräm och de rosa gristofflorna på fötterna samt alla valkar som hänger överallt
*myser vid tanken*