PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Yllo
om du vill kan du få smsa över dig själv och få en gratis kurs i "FOSTRA DIN KARL"
hos mitt företag "PISK OCH RAPP AB". Sen ska du se att det är slut nallat i frys och kyl!
Mr Perfect´s blivande fru :
i184.photobucket.com/albums/x15/Jonna__album/jonna_.jpg
*drar till stan för burgar-inköp*
Äsch, rackarns.. du är för sent ute.. Jag har redan anmält mig till en veckoslutskurs i "Hur du tuktar din man" hos "Sarons Sadister"
Det vore något för min karl. Har du prisuppgift? *lite snål får man väl vara*
Tur att han var på sexis igår så jag fick ha min ben och jerry glass alldeles i fred. MUMS!!
Skit också! HOn är brunett den däringa Zuki!
Kanske man ska anmäla sig till båda kurserna?? Kan ju inte vara helt fel och då får jag slut på allt skåpätande också *heheheh.. känner hur hornen växer ut*
Jamen jag sa ju det: slingor! Kan lura vem som helst.
burken
Det går bra med glass.
Ett kilo/timmen
Nu måste jag försvinna för en stund.. Har tvätt i maskinen som jag måste ta hand om.. + att jag måste ringa ett samtal också.. speciellt nu när maken inte tjattrar i luren för tillfället
Yllo
Sarons Sadister är upplärda hos PISK och RAPP AB ingår i koncernen liksom.
Vet du ingenting du?