• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Mr Perfect´s blivande fru

Yllo

om du vill kan du få smsa över dig själv och få en gratis kurs i "FOSTRA DIN KARL"
    hos mitt företag "PISK OCH RAPP AB". Sen ska du se att det är slut nallat i frys och kyl!

• Yllo

Äsch, rackarns.. du är för sent ute.. Jag har redan anmält mig till en veckoslutskurs i "Hur du tuktar din man" hos "Sarons Sadister"

• burken

Det vore något för min karl. Har du prisuppgift? *lite snål får man väl vara*

Tur att han var på sexis igår så jag fick ha min ben och jerry glass alldeles i fred. MUMS!!

Skit också! HOn är brunett den däringa Zuki!

• Yllo

Kanske man ska anmäla sig till båda kurserna?? Kan ju inte vara helt fel och då får jag slut på allt skåpätande också *heheheh.. känner hur hornen växer ut*

• burken

Jamen jag sa ju det: slingor! Kan lura vem som helst.

burken
    Det går bra med glass.
    Ett kilo/timmen

• Yllo

Nu måste jag försvinna för en stund.. Har tvätt i maskinen som jag måste ta hand om.. + att jag måste ringa ett samtal också.. speciellt nu när maken inte tjattrar i luren för tillfället

Yllo
    Sarons Sadister är upplärda hos PISK och RAPP AB ingår i koncernen liksom.

Vet du ingenting du?

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!