• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Yllo

Zuki: Ge f*n i min baddräkt!! Mr Perfect´s blivande fru bjuder ju på den åt MIG!!! Leta upp en egen *rynkar pannan och hötter med näven*

• zukigirl

Okej får väl gå då... Det var snyggare färg på den med! *räcker ut tungan åt Yllo*

• Yllo

Mmmmmm... ja, det var faktiskt snyggare färg på den där andra... Jag älskar blått också.

Mr Perfect´s blivande fru: Men rött passar ju mycket bättre till solbrännan.... speciellt om du blir röd som en kräfta i början

• Yllo

HJÄÄÄÄLP, PANIIIIK! Frågade precis maken om vi inte hade mer glass hemma. Nej dom är slut säger han.. Sedan kommer han och sätter sig vid datorn brevid mig med 2 st glassar Fanns dock en glass kvar åt mig i frysen..

• zukigirl

Nu ska jag åka och köpa mig en 300grams hamburgare! C U later! Eller kanske inte om jag ligger på soffan och jäser efter maten...

• Mr Perfect´s blivande fru

Har du ingen pli på din karl? Menar du att han får ta saker ur frysen SJÄLV på EGET bevåg??? Vad är du för kvinna egentligen? Man måste FOSTRA dom från START! Nä skicka honom på tukthus vet jag, så det blir någon ordning! En kuvad man är en lycklig man!

• zukigirl

Det är ju det jag alltid har sagt! En toffel är lycklig!

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!