PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Fin enhörning Zuki
Mr Perfect´s blivande fru : nja... piercingar är jag inte såååå förtjust i. Hade en själv i ögonbrynet men tog bort den...
Mr Perfect´s blivande fru : Ja visst blev den bra. Med tanke på att det var en annan dålig tatuering där innan och hon gjorde om den. Detta är den som satt där först. i184.photobucket.com/albums/x15/Jonna__album/DSCF2764-.jpg
Brudgum 2008
Nej, nu tar vi detta lugnt och metodiskt:
Zuki och jag och Yllo skojade några sidor tillbaka om vilka badrökter vi skulle ha på bröllopsresorna, jag letade på dom minimalaste och ehh ja, fulaste jag kunde hitt och påstod att jag beställt dom åt oss. Är du med mig?
Jag tror brudgummen blev rädd för oss! *flinar*
>>> Zukigirl
Jag har en kompis som har en "där bak". Han tycker det är jättejobbigt när han ska göra "tvåan". Det är inget att rekommendera... Bra att du tog bort den från ögonbrynet.
Zuki, oiiiii blek bambi! Enhörningen är en cover up över den alltså? SNYGGT!
KÄTFAJT!!!!!
www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2447041.html
Fast om det är en karl inblandad vad blir det då? *funderar*
Är tatueringen på axeln ett flygplan som heter Bambi?
Brudgum 2008 :
Där bak!!?? Hur fan kan man ha en piercing där bak!!?? Var?? Tell me, tell me!!! *ber snällt*