PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
jaha. inte har jag en m2b som smygglor på porr inte... nejdå, det här är vad man hittar lite smågömt på hans dator :
www.erikolsson.se/Pages/ViewObject.aspx&object=1313&btmail=186444
*skakar på huvudet*
har lyckats få tag på en karl som har bestämda åsikter om bröllopet, ville flytta fram det till i år tom för han vill att jag ska vara hans fru på riktigt snart och som smygkollar på nya lägenheter trots att vi sagt att vi skulle vänta... men han tycker det är dags att det är bara vi :) har ju en lägenhetskompis som reser ofantligt mycket i jobbet så det är som att bo själva ändå tycker jag...
hey zuki nu börjar jag bli orolig... brinner du på riktigt nu???????
I´m on fire baby!!! Satte fötterna i en balja så nu e de lugnt...
Menar du att han är lägenhetsfetichist!!??? Hua... Det kan vara allvarligt vettu!
hmmm fossingar i baljan? hann de nästan brinna upp?
jo han är sugen min sötnos, han som aldrig skulle gifta sig och tyckte sen att man behövde inte ens bo ihop som gifta fören efter flera år... och sen helt plötsligt ville han bo ihop och plutade med underläppen och mumlade 'man kan väl ångra sig..' :) han är så söt :) och nu vill han alltså skaffa eget till råga på allt...
fastnade alldeles på poeter.se...
www.poeter.se/viewText.php&action=clear
är bra...borde sova muttrade m2b...
Ja den var fin... Nu ska JAG sova iaf! Natti natti... *over and out*
Aha!!! Tizzeltazz bor alltså i sthlm....
Jag har fått se bilder på en eller annan vacker dam och herre....
Liinda med en massa i gästsåelade från Gotland...
Och sist men inte minst...
JAG HAR MISSAT EN KÄTFAJT OCH TYDLIGEN VÄRLDENS PARTY!
Dags att väcka upp m2b ur koman, ska ju käka middag med mor och far och svärmor och svärfar ikväll.
Behave girls! and boys oxå för den delen...
Behave??? Aldrig i livet!!!!
*kikar in i den tomma tråden*
jaha. semestern slut och jobbadags...idag närmare bestämt. eller ja, i natt.
så en tid framöver kommer jag vara lite frånvarande eftersom jag kommer sova på dagarna... *snyft*
...längtar riktigt mycket efter en vuxenfestis nu...
Och jag har tandvärk... Är inte speciellt rolig just nu...
gööööött... tänk vad lite piller kan göra! Men vart är alla?? *snokar runt lite*