• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • burken

Äntligen hittade jag att skriva!

Linda! Hålla på och busa så där. Blir ju alldeles stressad!

Apu!

• Liinda_e

burken

såg just vad du skrev i en annan tråd...
    att fy på alla som startar trådar för att provocera.....(lr skämta)
    ops....ligger jag risigt till?

• burken

Det beror på vad du syftar på

Men visst är väl vi kompisar?

Hänger du med i gammeltråden oxå så får du extraplus!

• Yllo

Nämen! Inte kan du väl göra så mot mig Linda?? Ska du komma på mitt bröllop så får du minnsan rätta dig efter klädkoden du som alla andra Här är det JAG som är PRINSESSA den dagen *ser mallig, stolt och högdragen ut*

Asså jag får panik på den här tråden nu.. Jättejobbigt att läsa och svårt att hitta var man ska skriva *buhuhuhu*

• zukigirl

Nä men nu funkar det ju bra... så länge man inte går in på den förra sidan... Vi tänkte ha Gummybear som bröllopsdans... Tror ni det funkar?

• Liinda_e

burken....
    gammeltråden???
    är inte det för er russin bara?:D

• Liinda_e

yllo

vadå rätta mej efter klädkoden....
    vill jag ha bröllopsklänning på mej...så tänker jag ha det...shit vill du ha några gäster lr tänker du skrämma bort den enda som vill komma?
    dvs mej?!!!!!!!!!!!

• Yllo

Näää.. det är bara för att Liindas tokinlägg kommit till nästa sida.. därför fungerar den här sidan nu

Liinda: Tror inte att vi är såååå många russin på den tråden.. Har du aldrig hört talas om ansiktlyftningar?

• burken

Hmmmmm det är klart. Ni ungdomar skulle nog inte uppskatta allt sölande och snack om rollatorernas nya häftiga hjul..

Får nöja dig med Paniiiiiiiiktråden då!

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!