PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
En viss frisörtråd hade ju stor potential ju.... lite besviken måste jag erkänna att jag är....
hehe ja den vart riktigt spännande där ett tag...trevligt att ha en av huvudrollerna oxå :D :D :D
Mmmm... jo, den hade potential att bli riktigt spännande med en rejäl kätfajt.. mem men.. det var ju ett visst nick där som gjorde att jag tyst smög mig vidare..
Smart drag, men ibland kan man inte låta bli. Rätt bra att man dock kan smyga därifrån när man känner för det och istället vara en liten fluga på axeln och spana hur det hela artar sig.
Zum Zum Zum
Men det är många nomineringar nuförtiden vill jag lova.
*skrattar* Nej, ibland måste man verkligen sätta sig på händerna för att inte skiva något jättedumt *ler snett med hornen sakta framväxande*
Kanske funkar bättre med "hopp" "hopp" istället för pop pop!?
Får passa oss bara så våran tråd inte blir infekterad.
Tillämpa barriärvård
så blir tråden inte infekterad...
Huka er brudar! Jag är tebax!!!! Och här händer saker märker jag. Man kan inte lämna det här stället ens för ett dygn utan att man missar en massa. Frågan är bara vad fan det är som händer med BT egentligen? Jag måste säga att tonen härinne börjar bli för jävlig! Inte här inne hos oss då och på andra trevliga
trådar...
ja ha...bara att anamma den nya trenden då...
Hopp hopp hoppsan hejsan!!!
Hoppar du på mig så hoppar jag på dig!