• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Lill-skrrotis

Kan inte sova....

• Lill-skrrotis

...men sambon somnade i soffan 15 sekunder efter vi kom hem....roligt eller??????

• Lill-skrrotis

å nu började han snarka som vanligt efter en kväll med alkohol...hur ska ja kunna sova nu... ingen vaken.... går o tar en cigg så länge...

• Tizzeltazz

ooooooh... fortfarande vaken? :)

• Tizzeltazz

vill oxå kunna ta en cigg... buuuuuuuuuuh

• Lill-skrrotis

Har i många år tänkt att... när ja ska gifta mig är det liika rar att någon annan sköter allt åt mig, eftersom ja jobbar så mkt -lärare- jobbar mkt hemma på kvällarna för mina elevers skull o att ja själv tycker de är skoj.( lätt 65h i veckan, har betalt för 45h)....en väninna te mej, anlitade en bröllopskonsult el va d heter... en massa pengar i sjön... tom ja kunde ha hjälpt henn e med de sakerna. Gratis... o ja ä inte ens gift. Men har lite näsa för matchning, vad som passar ihop mm, kan pyssla ihop saker själv, har lite fantasi....inte mer än någon annan, men ingen skillnad mot en bröllopsfixare tydligen såg jag på vigseln o festen!!!!! Waste of money. Ja erbjöd mig, men hade inte kunnat fixa allt på lika kort tid kanske eftersom jag jobbade samtidigt, lite längre tid o d hade inte kostat henne mer än ett par drinkar i betalbaren ......vill inte veta va hon betqalade,men säkert 400kr/h
    Så ja tackar alla som hittills hjälpt mig, med dekorationstips, tips på RÖDA klänningar. Har ni fler tips på röda klänningar så lägg dem gärna här: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m2455614.html

Funderar allvarligt på att vänta till juletider när det blir poppis med röda klänningar igen...... Men ser ni nån på nätet el i en affär, i klarrött, ingen vanlig brudklänning, utan mer åt tärn klänningshållet. längd: till knäna el lite längre, helst axelbandslös men ett band i midjan.. så den markeras för en gångs skull... har garanterat gått ner 9 kilo tills dess.....64-9=55 kommer bli supersnygg!!! HI hi. lika bra att nämna att en del jag säger är ironiskt så ingen tar illa upp. många gillar att märka ord o grammatik har ja märkt

stavningen ursäktar ja med att ja ä nyss hem kommen från krogen....
    Ingen vaken?

• Lill-skrrotis

D ja ville säga e.g med mitt förra superlånga inlägg var att : JA TACKAR ALLA PÅ BT, INNERLIGT FÖR ALL HJÄLP MAN FÅR; AV HELT OKÄNDA PERSONER SOM LÄGGER NER HELA SIN SJÄL I ATT HJÄLPA ANDRA O SOM HAR BÄTTRE KOLL PÅ OMRÅDEN DÄR MAN SJÄLV ÄR FÄRSK, man behöver ingen bröllopskordinator... NI finns ju! en stor kram till alla som tar av sin (dyrbara) tid til att hjälpa andra! ALLA NI KOMMER ATT FÅ EN EGEN TACKSKÅL AV MIGPÅ MITT BRÖLLOP: DET GARANTERAR JAG!
    UNDERBARA ÄR VAD NI ÄR!

Men ja har svårt att säga saker med få ord, ja tror det är en arbetsskada, att allt ska vara så förklarat... pedagogiskt.... (jobbar ju som lärare o är van att behöva förklara allt i minsta milekyl.....) men d får ni stå ut med, det var ju en komplimang till alla er BT addicts! Har själv blivit en...... hur gick det till?????

SEn skulle ja vilja veta om d finns några som ska gifta sig i karlstad el värmland nästa somamr? Bor själv i Karlstad....

• Tizzeltazz

e du lite onykter du? :D
    vi älskar dig oxå :D

• åsita

Lill-skrrotis

Ett.

Hur mår du idag?

Två.

Jag är oxå fröken.

Tre.

Har du tagit en treo?

Fyra.

Har du tagit till treo?

Och för övrigt så vore det schysst med en kort förklaring på vad en milekyl är, för jag kan verkligen inte komma på det. Har det ordet möjligtvis ett samband med höl och zlon?

Kristina07

Menar du då att det heter hölkläckade skor? Lr hälklöckade kanske?

Ordbok någon?

• åsita

Är du vaken tizzeltazz? Är du vaken tizzeltazz?

Har du borstat tänderna, borstat tänderna?

Jag tror att jag ska göra som du nån gång, krypa in lite snyggt på BT bara ösa kärlek!!! Störtskön inställning tösen!

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!