PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
För den delen så fick jag verkligen PANIK på riktigt idag, och det mina damer och herrar, DET var verkligen inte skoj. Känns rätt bra att komma hit in/ut/genom/mittimellan tråden och se att ni är kvar här. Tryggt!
*tittar nyfiket frågande och lite uppfodrande på åsita*
*tittat definitivt inte nyfiket på Tizzeltazz, glor snarare...och funderar varför Tizzeltazz tittar på mig*
"...För den delen så fick jag verkligen PANIK på riktigt idag..."
*mmmmmmhmmmmm*
åsita:
Tizzel vill ju veta varför du fick panik! På riktigt då alltså....
Vad fasen... Har alla bara övergivit tråden? Jaha... jag får väl försöka hålla liv i den själv då medans jag väntar på att tiden ska gå ut på en ebay-auktion....
håll liv i den ge hjärt och lung räddning om du måste!
liv...jag måste ha ett liv...
*nynnar en gammal goding*
*nynnar fortfarande på samma gamla goding....*
söka mig egna vääääääägar, hitta mig själv nu, trooooooooooooooooo inte att jag har glömt......
glööömt ....paniik.....paniik...snart gifter jag mej men det känns som om inget är klart!!!!!
hittar inte maskerad dräckten som ser ut som en drake som min m2b ska ha!!!!