PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Jodie :
*ASG* ge mig en puss darling!
öhhh... gör jag? Men det är ju ingen fara...Vi har ju ätit likadan mat så då luktar ju du vitlök med! Komsi-komsi...
*suck* snart har auktionstiden gått ut på det jag ska buda på så jag kan lägga mig o sooooova.....
jepp... nu vann jag den! God natt på er allihop! *gäspar*
Ahhh.. härligt Zuki! Vad bjöd du på?
Har varit en tuff helg, speciellt när man inte haft tillgång till dator och BT Fick lite panikkänsla och abstinensbesvär på lördag kväll..
Yllo: Ja paniken kryper lätt på en när man inte har chans att vara uppkopplad! Jag budade på denna: cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&rd=1&item=280142640429&ssPageName=STRK:MEWN:IT&ih=018 hoppas den länken funkar nu....
den funkar. Du behöver inte kopiera o klistra.... bara klicka på den...
Vilken cool jacka!! Fast jag tycker nog inte att den passar ihop med brudklänningen *heheheh*
Va!!?? Vad säger du!? Passar den inte ihop? Men... Nä hörrödudu! Det är faktiskt MIN dag och säger jag att den passar så passar den!!!
Okey då... dom passar väl ihop då.... NOT!!! Fast det är ju DIN dag så DU kan ju ha den ändå