• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • zukigirl

Jodie min vän... hmmm... varför kändes den frasen bekant??? Nä idag har jag borstat tänderna! Bara för din skull! Okej, jag ska till tandläkarn snart så det var väl en bidragande faktor...

• zukigirl

PANIIIIK!!!!! HJÄÄÄLP!!! Strutsen jag skulle rida på fram till altaret har fått galna fågel sjukan! Vad ska jag göra?????? Skulle det funka med en svan istället? Känner till en dam i stockholm som brukar ha några sådana hemma! Vad tror ni? Hjälp!!!

• zukigirl

*torkar bort snoret som har runnit och är på väg in i munnen*

• zukigirl

men... blir det inte svårt att få in karusellen genom kyrkporten tror du?

• Kristina07

Jag har en idé som skulle göra mig och alla andra (utom fågelkramarna då) Stockholmare lyckliga...

*trumvirvel*

...Kanada gäss.... Eftersom det är olagligt att förgifta dem med råttgift eller skjuta dem med pistol, så kanske du kan fånga in ett 20-tal. Knyta ihop dem så att du får lite större lyftkraft och ha dem med i ditt bröllop? Alltid stryker väl några med och det blir lite färre vid våra strandbad?????

SNÄÄÄÄÄÄÄLLLLAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Zozo

Annars har jag en kâck karusell som heter TopSpin rakt under kontorsfönstret just nu... I rosa och mintgrönt.; Passar det ditt färgtema? Annars kan du ju färga svanen..

• zukigirl

aha! Det är därför jag är grinig? Och ja, bedövningen håller på att släppa nu.... Hon måste ha stuckit fel... kändes som om jag var bedövad i hjärnan med... mer än vanligt då alltså! Man kanske skulle be henne komma o ge gästerna lite bedövning så behöver vi inte köpa någon sprit! *asg*

• Liinda_e

JAG ÄR HEMMA IGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    och det första jag gör är att sätta mej vid Bt...hrmmmm ska kanske pussas med min m2b ist.... :D

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!