PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Jävlar också!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vi har glömt att vi gifter oss på lördag, tror ni att det är möjligt att hinna klart med allt??
Tror ni att det är bäst att skicka inbjudningarna redan nu??
nä...det är gott om tid...gästerna bör få minst 2 timmar på sej att osa men annars är det lungt
Kan tycka att två timmar blir lite långt, finns ju risk för att de glömmer bort att OSA
Jag håller med dig Pokiyoo! Det borde räcka med 1 timme så dom inte glömmer av det!
Jodie : 1 Kosken!!?? Det räcker väl inte med 1 kosken till två finnar???
bra med enlåda så man kan hålla sej vaken på den trööökiga vigseln hrrmmmm :O oj skrev jag det...menade såklart den vackra vigseln som man absolut inte vill somna och missa
Vem är det som är finne?????
finne rimmar på pinne
Pokiyoo: Oroa dig inte! Det är gott om tid att få iväg inbjudningarna, boka kyrkan, festplats, fotograf, frisör, makeup, blommor, transport, bröllopssvit... och ja.. allt annat! En vecka är ju låååång tid Fast hur är det med klänningen? HAr du fixat den åtminstone??
Ja, BT är helt klart vanebildande.. mer än nikotin... och leder oss oanande brudar i fördärvet gör den också
Zuki: Jag vill ha finsk sommarsoppa på ditt bröllop!! Är inte så förtjust i Kosken... tar hellre lite Pöytä vina (f*n jag har glömt hur det stavas)
Men kom igen nu då, vilka är det som verkligen är finnarna här? *sneglar över axeln bort mot yllo och undrar om hon har gömt sprit i lådan...*