• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • åsita

man får inte lipa åt folk!!!!!

• åsita

Ska vi skapa en strutstråd kanske?

Le tråd dú struts

hon kan ju omöjligt veta att det är vi, lr?

• zukigirl

*visslar lite oskyldigt* Värst vad tomt det var på denna tråden ikväll då? *spanar ut mot horisonten* Inte en människa nånstans...

• åsita

Struts ya all 2morrow folks!

goodnight and goodbye.

• zukigirl

*sjunger lite* I´m a poooooor lonesome cowboy.... Var fan har hästjäveln tagit vägen?

• åsita

Pållen????? Om du pratar om Järvsöfaks så gjorde han högvakten på slottet igår. Och så har han haft över 110 brudar och så är han även en mycket stolt far till i runda slängor 500 kids. Han ska tydligen tävla mot två av dem på travet i helgen...

tyckte bara att det var någon som mumlade om hästar...

äh, nu måste jag verkligen kila i säng.

Bt-skit, är ju värre än att vara nikotinberoende ju....

• zukigirl

Jodie : Då kan du och min gubba sitta i ett hörn och halsa Kosken! Vaddå hjälpa till med strutsen? Vad pratar du om? Jag har ju faktiskt ändrat mig! Det är MIN dag så jag får faktiskt ändra mig hur mycket jag vill!! Nu vill jag ha två sköldpaddor... En på varje fot. Så jag kan liksom surfa in till altaret... Jag har redan en skalis själv men måste ju hitta en till...

• zukigirl

hmm... Det kommer det inte att vara! INGA pälsdjur för då mår inte den blivande så bra... Salmiakvaddå? Annars brukar jag dricka Salmiakki Det gillar inte sambon.

• åsita

Är det någon vaken? Har lite nojja bara...

• zukigirl

Jag är här! Skulle precis gå o lägga mig... Vad har du nojja för?

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!