• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • åsita

asså... jag fattar det där med fåglarna (som ni kommer ihåg så höll jag ju i en teorilektion i golf här för ett par trådsidor sedan) ch skulle nog tipsa om en albatross som lixom sveper in i körkan med bruden i klorna. Ni kan ju själva se detta framför er lr?

MEN, det jag absolut inte fattar, är det här med solglasögonen som en viss Jodie envisas att mumla om. Kan någon SNÄLLA förklara detta för mig? PLEASE!!!!!!

• åsita

Och för den delen

VÄLKOMMEN HEM LIINDA_E!!!! VI har saknat dig!!!

• Liinda_e

tackar tackar!!!!!!!
    här pratas det fåglar ser jag!

• burken

Kvack kvack, fattar ingenging..

*vinkar i förbifarten, för här trycks menukort som bara dden*

• Yllo

Jamen... kan du inte få tag i en frisk struts då?? En som inte har galna fågelsjukan? Annars är både kanadagässen och albatrossen en bra idé.. eller varför inte 10.000 vita duvor?? Fast då behöver du något parasoll ovanför dig.. mellan dig och fåglarna alltså

Välkommen hem liinda_e!! Gosas med gubben kan du göra sen... BT är mycket mycket viktigare

• åsita

Jodie

Jag hade solglasögon på mig idag, mest för att det var soligt tror jag.

Alla andra

Vill ni veta något kul angående det här med fåglar? Vill ni? Vill ni?

• åsita

Jag börjar misstänka att Ylla vill ha en ny glamorös kompis....jaha....nu duger man int nå mer....

• åsita

ok Jodie, DU får veta. Men då måste du lova att inte berätta det för någon annan, särskilt inte på den här tråden...

Lovar du?

• åsita

Ok Jodie, du vet det där med flygfän. Tänkte särskilt på struts då då.

På bröllopsmiddagen bjuder vi på struts! Det du!

Men det kräver förståss att vi behöver lite hjälp med att fixa strutsarna först. Ska se nu, var det på Tizzels bröllop som de skulle finnas lr?

Någon som vill hjälpa till att plocka struts sen då?

• åsita

Fast du Jodie... vi kanske borde berätta det för Zuki då. Att hennes strutsar kommer att bli slaktade typ utanför kyrkan på ett hedniskt vis kanske...

Schysst att du ställer upp! Vad tror du? Ska vi fråga Yllo ich Liinda_e med två i om de vill vara med och leka hedningar?

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!