PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
jaaa...men är inte det lite väl lyxigt för dem?
Jo det kan hända men man vill ju inte framstå som snål heller...
vill man visst det :D
mer pengar till MINA kläder, MIN ring osv :D :D :D :D :D
Det är MITT bröllop det är JAG som bestämmer!!!
Var beredda töser för här kommer det....
KÄRLEK KÄRLEK KÄRLEK!!!
Kan verkligen hålla med om att det är kyligt på andra sidan häcken lixom. Tur att vi finns då
Och för den delen är det tur att vi har orstat tänderna idag!
åååååååhh ska vi samlas runt elden och sjunga kumbaya? (eller hur det stavas??)
*hihi*
Åhhhh... vad rör jag blir *tårtar diskret bort en glädjetår ur ögat* Jag är ÄLSKAD av någon
Burken: Jag förstår din panik fullständigt. Själv hade jag jobbat på våra festprogram i flera månader när lillgrabben kommer upp en dag från datorn och säger "Jo, Yllo.. jag radderade det där dokumentet du hade på skrivbordet.. Det där som hette FESTPROGRAM.. men det var väl inget viktigt va?"
ARRRGGHHHHHH... höll på gick i taket och gormade och svor. Tills ungj*veln viker sig dubbel av skratt och väser fram att han bara skojade med mig. Milda marsvin jag var färdig att mörda honom. Maken (som då ännu bara var m2b) sitter flinande i soffan och säger åt sin son "Så där får du inte göra mot Yllo just nu... tänk på att hon slitit som ett djur för att få ordning på allt inför bröllopet" *stirrar fortfarande vildögd runt omkring mig vid minnet* Än idag har jag lust att mörda ungkräket när jag tänker på vad han utsatte mig för
Kumbaya my lord, kumbaya...Kumbaya my lord, kumbaya...*sjunger högt och falskt* Kan vi inte ta en annan istället? Typ..hmmm... Tingelingelinge tåget går, ut i vida världen. Den som 50 öre har får följa med på färden. *sjunger fortf lika förbannat falskt*
Hoppar in i tråden!
När jag var liten så skulle jag ha mitt bröllop på McD! *S*
lottentotten :
Äntligen en vettig människa!!! Det går ju alldeles utmärkt! Tänk så trevligt det vore!