• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • åsita

tillägg

En till treo ska det stå...

• åsita

Fasen va tjötig jag var på den här tråden idag då. Fast det finns inte många att tjöta med....

Match på G. AIK fixar vinsten dag!

Ha de!

ps

Lill-skrrotis, är du vaken?

ds

• Lill-skrrotis

Klart man är uppe! Håller på i tvättstugan och lagar mat nu.... Varit full fart hela dagen, frukost, löptur på milen, scrapping ( gör en jättefin tavla som är som en tittlåda, till min bäste vänninnas bebis som kom ut i torsdags, 2v sen), dammsugande, ett tv-program... ska vila lite nu mellan tvättarna. Svetten lackar i pannan känner jag......

Börjar jobba imorn...

VILL INTE !!!!

• åsita

Men du Skrotis, se det från den ljusa sidan, du lär ju knappast träffa några elever i morgon i alla fall. För om man absolut inte har någon lust att jobba, då brukar (i mitt fall då) Det knappast hjälpa med ett gäng fjortisar....

Å sen så undrar jag om din M2B oxå har varit i farten idag, han verkade ju onekligen trötter igår...

Du tog väl inte illa vid dig när jag föreslog en treo tidigare idag...

• åsita

Var fasen kom den däringa smileysen ifrån?

• burken

Paniiiiiiiiiiiiiik!!!!

Det är bara 2 veckor kvar att jobba; med andra ord 3 veckor kvar! ANDAS!! PUST PUST!

Bråkade som fasen på lördagen över allt som skulle göras som aldrig blir gjort! Antar att det var bra att rensa luften för igår vart det bättre.....

Alltså festhäftena! Hur skall det gå?!!!! Några roliga förslag tjejer?!

Annars är det väl mest småyssel som hägrar. Men det är ju så mycket annat som skall klaffa *som de säger i reklamen, stian skall rensas och dörren skall låsas*
    - Får nog gå till PB och köpa mig en marabou kaka.. NOT!

Seriöst, det är lite svettigt just nu, och inte nog med det här sitter man på jobbet och har inte direkt jättemycket att göra.. ångest..

• burken

Get over morgongympan nu ladies och vakna!

• Tizzeltazz

hmm...är det alldeles jättenormalt att sova 14.5 timme? *suckar*
    gick ju och la mig nio (!) igår efter städningen för att jag skulle vakna tidigare idag och hinna med en vända på stan innan jag skulle hem och sova igen innan jobbet och nu är allt bara jättekonstigt... :)

åsita
    det var ju Lill-skrrotis som öste kärlek, jag bara bekräftade :D
    men fram för mer kärlek! speciellt eftersom jag tycker det börjar dra lite kallt i många trådar...

I love you guys! :D

...jag har inte borstat tänderna...borstat tänderna...

• Tizzeltazz

inbjudningar? vaddå inbjudningar?! drar till McDonalds och tar en hög servetter som jag skriver lite info på... jag har minsann viktigare saker att lägga pengar och tid på...
    MIG SJÄLV *fnyser*

• zukigirl

Man kan ju hyra McDonalds för barnkalas...Funkar inte det med bröllop med? Det hade väl vart nåt va!!?? Tänk vad glada gästerna hade blivit! Man får ju liksom gå bakom kulisserna o se hur dom gör hamburgarna ju!

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!