• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • zukigirl

åsita : Nähä!!?? Åh berätta genast! Jag är inte säker men jag tror jag blir hippad på lördag...

• zukigirl

Liinda_e : Fick du massera Carolina Gylling då eller???

• Liinda_e

åsita ....
    vad kul!!!! hur blev det?

zuki...nä ingen gynning...

• burken

Shit pommfritt!

Mindre än en vecka kvar och vad händer?!?!

Börjar känna mig riktigt riktigt krasslig, har egentligen gjort det flera dagar. Förkylningshuvudvärk, ont i halsen, lite lite frossa om jag känner efter osv osv. MEN än så länge rinner inte snoret!!

Husmorstips TACK!!!!!!

Tur att jag är ledig hela veckan, så att man inte behöver stressa sig sönder och samman, idag har jag vilodag, men det är ändå grejer att pyssla med...

• Liinda_e

burken

la inte du in bröllopshemsida igår???
    hmmm.kanske misstog mej

krya på dej iaf!!!

• burken

ingen hemsida för mig, skall jobba på det. Det blir nog till hösten efter våran resa skulle jag tippa på. Men jag skulle bra gärna vilja visa våra fina kort, hmmmm får kanske göra en Kristina.

Vila skall jag nog hinna med, vitlök funkar inte för mig Rätt lustigt faktiskt men jag blir alldeles svullen och konstig i halsen om jag äter vitlök. Förkyld typ.

Det är ju överjävligt att det inte bryter ut utan istället skall man våndas våndas. Det kan ju vara stresssymtom oxå för jag har jobbat rätt mycket utöver suttit hela kvällarna och pysslat och nu skall man få ihop packning och annat.. *kliar mig i huvet*

• Kristina07

Jag fick jobbet!!!! HURRA!

Mer pengar och mindre timmar, precis som jag ville ha det!!!

Börjar den 15/10.

Jag ska säga upp mig härifrån på fredag. Nya jobbet skickar hem avtalspapper i veckan, så allt ska vara klart på fredag!

*häller upp skumpa till alla närvarande*

• Liinda_e

oj...det var ju bauti inte burken....
    ops....

• Kristina07

Jag har slutat med PMS! Säger bara det *hormonspiral*...

Fast min "valiga doktor" tycker att det är ett dåligt alternativ med höga risker osv. Men vad bra jag mår och slipper byta byxor flera gånger om dagen flera dagar. Härligt! För att inte tala om hur lycklig maken är som inte missar sin favoritsysselsättning en endaste dag

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!