PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
någon= min sambo! Eller i undantagsfall Brad Pitt!
Man kan tejpa fast skedar på vardera finger och leka Skedfingermonstret! Graurrrr!!!! :[:[:[:D
*jagar värnlösa brudar med spretanda skedfingrar*
värnlösa!!??? Sorry miffolina, du är i fel tråd! Här är vi allt annat än värnlösa har jag kommit på...
Fast i dom andra trådarna går det bra!
Zukigirl - Det beror på om ni också har skedar på fingrar. Annars köper jag det inte.
Vad roligt det skulle vara att hoppa in i en tråd med rosa lessen gubbe och leka Skedfingermonstret. Undrar om de skulle bli glada då?
Men! Det är väl klart vi har! Och dom som inte har det på fingrarna har det på tårna har jag förstått... *viskar- det är ju nästan ännu värre*
Zuki: jag märker att jag umgås i fel kretsar... Exakt hur ofta kommer Brad Pitt hem till dig och äter glass UTAN sked????
*fniss*
Nu ska jag på ansiktsbehandling! Åter om 1.5h
Ja, usch, jag skulle inte vilja träffa en PMSande Skedtåmonster :(:( *rädd*