PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Yllo: Med en så het karl kan han ha rosa kanindräkt på sig och ändå vara man! *asg*
Jepp!! *ser riktigt mallig ut*
Hmmm... han sitter här brevid mig och säger "ja ja ja..." när jag läser i den här tråden och gråter av skratt?? Konstigt va?
*vinkar till Yllos heting*
Han svarar med ett sådan där konstig ljud som inte går att skriva ner... översättningen blir "Jaha, va kul" och så ett stort leende på läpparna
Min är lite mer en candyman... *hehe*
Oj, dags att göra lite middag till oss... kikar in lite senare *reser mig halvvägs upp ur stolen och funderar över varför Epoxyn inte släpper från tangentbordet*
zukigirl
nu har jag planerat om mitt bröllop och gjort som så att min m2b får bara vara med som gäst just eftersom det är MITT bröllop och MIN dag....
*fniss fniss* kunde inte låta bli....förlåt
:D :D :D :D :D :D :D :D
Zuki... en candyman?!?!? Är han god då? Får jag smaka? *sliter klubban ur munnen*
Liinda_e : HAHAHA... Du skrev precis vad jag tänkte!!
Yllo: Va!!?? Nääää... Det är MIN godisbit! Fast om jag får känna på din hetings heta länder så kanske...
(guuu, jag tror inte vi är kloka!)