PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Aouch - måste va en jobbig PMS om man gråter tår :(:o
Eller menar du att dina tår skjuter som projektiler?! Vilken möda att samla ihop dom igen :o:o:o!!!
Och tänk om nån skulle få tån i ögat?
*ger sig in i hettan*
miffolina
Om man får en tå i ögat är ju sannolikheten att man börjar gråta på just det ögat ganska stor.
Frågan är bara om det blir värre om den som levererar tån har riktigt saftig tåjuice?
För det lär ju svida? :D :D :D
Just därför tycker jag att personer som sprutar tår när de har PMS borde vara lite försiktigare. Och tvätta fötterna noggrannt. För att undvika dylika missöden. Eller vadå ska man börja gå runt med visir på dagarna bara för att vara på den säkra sidan? Nä, det håller inte. JAG SÄGER IFRÅN!!!
Nä, det är ju förenat med ett visst ANSVAR, den saken är given!
Och du... tänk om det helt plötsligt dyker upp tåspridare med lossnande fotvårtor också... *inspireras av Äckeltråden och slickar fan inte på klubban* :o :o :o
Inte så roligt att få en lossad tåvårta med tillhörande svarta rötter på ögat ju! :( *erinrar sig TV-pejlingreklamen med temat "Snigel på ögat" och börjar fundersamt väga för- och nackdelar mellan alternativen*
*räcker över en tub vårtnomex till Tizzel i förebyggande syfte* :D :D :D
*rullar in med min rullator* pratar ni krämpor här också? Då känner jag mig som hemma!
Fast sprutande tår låter jobbigt, jag som har så stora fötter ändå. Det kanske hjälper om man har för små skor som håller tårna på plats?
Kristina07: Här pratar vi all typ av galenskap! Ju knäppare destu bättre
Hmmm... flygande tår vid PMS.. låter inge vidare alltså. Får hålla mig i en glasbubbla när jag är ute bland folk. Vill ju inte ha en vårttå i ögat *ryser*
Eftersom vi som sagt renoverar hemma så har jag funderat på att rulla in hela familjen i bubbelplast. Det går inte en dag utan att någon slår sig med en hammare alternativ tappar en hel dörr på foten...
Fast igår skulle jag fixa mannens slitna nagelband och lyckades få dem att börja blöda. Han lär aldrig frivilligt gå med på det igen!