• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • zukigirl

öhhh... Låt mig tänka efter... Nä!

• Kristina07

Det kör vi med barnen...

"mamma får jag en glass????"

"ööööööhhhhhhh.................... NÄ!"
    Alltid lika poppis.

• Tizzeltazz

...."Just därför tycker jag att personer som sprutar tår när de har PMS borde vara lite försiktigare. Och tvätta fötterna noggrannt."...

*skrattar hysteriskt med vortnomexinkletade tår (vad gör man inte för er) och väntar på att diskmaskinen ska bli klar så jag kan leka skedfingermonstret!*

• Tizzeltazz

och naturligtvis stavar jag fel igen men nu borde ni ha vant er så skit samma :D :D

• Tizzeltazz

ooOOOOooOOOOoooOOOO skedfingermonstret!! OOOOoooooooOOOOOOOOOOOOOooooo skedfingermonstret!! OOOOOOOOOOOOOooooOOOOOOOooooOOOOOOOOOOOOOO SKEDFINGERMONSTRET!

*dansar krigsdans framför diskmaskinen och gör utfall mot de stackars oskyldiga bokhyllorna*

• zukigirl

Tizzeltazz :
    *harklar* hmmm.... Du snodde inte med dig några piller från sjukhuset eller??? *tittar misstänksamt med Sherlock-blicken på henne*

• Tizzeltazz

*stannar framför vardagsrumsbordet i "tranan"-ställning*

ehh. icke. nej nej. inte jag. usch nej. absolut inte. alls. just det.

nej.

*mumlar och gömmer sig bakom en garderob så bara en skakande skedhand syns*

• Tizzeltazz

*kikar storögt fram bakom garderobsdörren*

....ooooo....skedfinger...monstret...?

• zukigirl

Såja lilla gumman... Nu tar vi det lugnt här...*pratar med den mjukaste rösten* Du förstår vi skojade bara lite innan. Det FINNS inga skedmonster. Så du behöver inte springa runt med skedar på varken fingrar eller fötter.

• Tizzeltazz

*piper till och springer in i garderoben så sjukhusrocken fladdrar*

(...hmm. nu ska vi tydligen se på film... inte ens skedfingermonstret lyckas få m2b att ge tillbaka datorn annat än för ett snabbt BRB-mess....grrrml)

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!