PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
öhhh... Låt mig tänka efter... Nä!
Det kör vi med barnen...
"mamma får jag en glass????"
"ööööööhhhhhhh.................... NÄ!"
Alltid lika poppis.
...."Just därför tycker jag att personer som sprutar tår när de har PMS borde vara lite försiktigare. Och tvätta fötterna noggrannt."...
*skrattar hysteriskt med vortnomexinkletade tår (vad gör man inte för er) och väntar på att diskmaskinen ska bli klar så jag kan leka skedfingermonstret!*
och naturligtvis stavar jag fel igen men nu borde ni ha vant er så skit samma :D :D
ooOOOOooOOOOoooOOOO skedfingermonstret!! OOOOoooooooOOOOOOOOOOOOOooooo skedfingermonstret!! OOOOOOOOOOOOOooooOOOOOOOooooOOOOOOOOOOOOOO SKEDFINGERMONSTRET!
*dansar krigsdans framför diskmaskinen och gör utfall mot de stackars oskyldiga bokhyllorna*
Tizzeltazz :
*harklar* hmmm.... Du snodde inte med dig några piller från sjukhuset eller??? *tittar misstänksamt med Sherlock-blicken på henne*
*stannar framför vardagsrumsbordet i "tranan"-ställning*
ehh. icke. nej nej. inte jag. usch nej. absolut inte. alls. just det.
nej.
*mumlar och gömmer sig bakom en garderob så bara en skakande skedhand syns*
*kikar storögt fram bakom garderobsdörren*
....ooooo....skedfinger...monstret...?
Såja lilla gumman... Nu tar vi det lugnt här...*pratar med den mjukaste rösten* Du förstår vi skojade bara lite innan. Det FINNS inga skedmonster. Så du behöver inte springa runt med skedar på varken fingrar eller fötter.
*piper till och springer in i garderoben så sjukhusrocken fladdrar*
(...hmm. nu ska vi tydligen se på film... inte ens skedfingermonstret lyckas få m2b att ge tillbaka datorn annat än för ett snabbt BRB-mess....grrrml)