• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • zukigirl

När skulle du dit förresten? Försöker komma på om jag har några kontakter kvar där...hehehe

• Sister of the Night

*läser ikapp och flämtar lätt*

Näääähääääjdu Lady, det där är FUSK!!! Du kan ju liksom inte bara hinta med en massa ljusmanchetter och grejer å antyda en massa konstigheter (snuskigheter?!?) å sen bara vägra berätta mer....! *tittar tillrättavisande på*

• Kristina07

God morgon ALLIHOPA! Dags att gå upp!

Är det bara jag som jobbar denna vecka? Har vart på kontoret sen 07:15 och solen skiner. Hade hellre legat kvar i sängen dock! Min Älskling åker hemmifrån vid 06:00 så det är lite ensamt förstås.

Jag glömde ta med skedarna i säng igår, undrar om jag hade fått några intressanta frågor?

• Yllo

God morgon!!

Jag försökte mig på att leka skedfingermonstret med min man igår.. men han tog bestämt av mig skedarna och sa åt mig att sova *muttrar irriterad* Däremot höll han med mig i morse att jag har blivit BT-beroende när jag hämnades genom att hoppa i sängen och skrika "Upp med dig! Annars kommer skedfingermonstret och tar dig" *vrider mig av skratt* Inte f*n ska ha få sova när jag vill till jobbet och sätta mig framför datorn och vara här inne

Ja, Lady.. vad var det där med ljusmanschetten?? *sitter ivrigt framför skärmen och ser ut som en 3-åring på julafton... nyfiken och förväntansfull*

Jag har nog lite smått panik igen.. Ska ju till Västerås i dag och kommer inte hem till min älskade dator förrän på fredag kväll. Hur ska jag kunna klara mig utan BT och vår älskade PANIK-tråd så länge??

• Kristina07

Jag vågar inte erkänna för min man hur mycket tid jag tillbringar här
    Han skulle plocka fram "kramtröjan" direkt.

Kunde inte avhålla mig från att berätta att vissa minsann får besök av Brad Pitt, och han lovade att göra bättre ifrån sig än Brad. Visst är det härligt att vara gift!!!!

• Yllo

Oj! Jag har glömt att berätta det för maken.. Att vissa minnsan får besök av Brad Pitt Undar om min också erbjuder sig att göra bättre ifrån sig

• zukigirl

Pratar ni om mig flickor!!??

• Yllo

Självklart måste vi prata lite bakom ryggen på dig zuki

• Viktigpetter

Ho ho! *skrattar rått* Man kan ha mycket kul (eller kanske förresten, mindre kul...) med ljusmanschetter... bara så ni vet!

• zukigirl

Vad faaan... Är det bara jag som har problem med BT idag eller?

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!