• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Zozo

Ja JAG älskar minsann allt hos MIN man.. mitt problem är att jag har lite svart att första dene elskade fransmann da och da..
    Nu ska vi bila upp till släkten och jag blev lite förvirrad da han tyckte att vi skulle ta en runda via Kina.. Jong-chiao-Ping... Tittade konfunderat pa honom tills jag insag att han menade Jönköping och inget annat *fnissss*

• Liinda_e

luddet från torktummlaren?
    nä ursh vad äckligt!!!!
    rent av osmakligt!
    men jag har i smyg sparat navel/tå ludd från både honom och mej som jag tänkte ge samtidigt :D

• Zozo

Hmmmm... ska jag verkligen dela med mig av min senaste eskapa tilld etta huvudlôsa gäng..; *funderar djupt*

Nja... VILL ni veta vad JAG gjorde igar???

• Liinda_e

jaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Viktigpetter

*viskar tillbaka* Tecken som stöd (förenklat: som teckenspråk fast utan grammatik)och Alternativ o kompletterande kommunikation (typ pekkartor)... *ser mig omkring så ingen tjuvlyssnar*

• Viktigpetter

Zozo
    Hit med den bara!

• Kristina07

Pekkartor låter PERFEKT!
    Kan jag få taktila kort?

• Kristina07

Zozo: Berätta! Berätta!Berätta! Berätta!Berätta! Berätta!Berätta! Berätta!

• Viktigpetter

Men Kristina! Inte kan du väl taktila korten heller! Jag tror inte de svarar så bra på det...

• Zozo

Jo jag var i Paris för jobbet och tog chansen att aka mandagkväll för att tillbringa natten hos en kompis. Jag packade lätt vad man behöver för en natt och en dag - ett par byxor, ett par skor, tandborste etc... Morgonen efter skulle jag hämta upp min chef pa hotellet och tillsammans ta oss in till huvudkontoret; där jag skulle presenteras för chefer och övrig personal..

Naja.. precis när jag ska korsa sista gatan innan hotellet sa flyger högerbenet upp i 150 graders vinkel (en slags lodrät splitt) och jag landar utsmetad som en j-la fjäril MITT i gatan. Där ligger jag kvar en stund med typ 20 pers runt om och galna fransmän i bilar som tutar och funderar pa om jag har ont nagonstans. Ler lite lyckligt när jag kommer pa att jag nog inte brutit nagot (utom möjligen självkänslan) och börjar gracilt kravla mig upp till staende ställning. Da inser jag plötsligt att mitt ena ben blivit 10 cm kortare och tittar ner pa min högklackade sandal som gatt av pa MITTEN!
    Tror ni att nagot är öppet i Paris innan klockan 09.00???? Nehej, sa man tager vad man haver... jag har alltsa traskat runt EN HEL DAG PA PLACE VENDOME, UTANFÖR RITZ, PA PRESENTATION PA HUVUDKONTORET ... I LEOPARDMÖNSTRADE MORGONSKOR!!!!!!!

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!