• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Viktigpetter

Va?! Det var väl inte nån panik-grej heller! Det hade ju varit mycket värre om du varit tvungen att knata omkring i dem på kvällen då ju!!!

• Zozo

HMmmmm... ja det är klart.. Nu ser ju säkert högste chefen mig som en kâck och pahittig person..

• Liinda_e

lr ännu värre om du var tvungen att gå med bara skedar på fötterna.....
    öhhhh

• Viktigpetter

Ligger förresten fjärilar utsmetade på gatan till vardags? Jag trodde att de hellre höll till i trädgårdslandet o gjorde sånt... särskilt i nån slags lodrät split...

• Zozo

JAA.. FRANSKA fjärilar gör det! Visste du inte det???

• Viktigpetter

näe, det hade jag ingen aning om. det verkar vara viss skillnad på dem o de svenska då. Undrar just hur kinesiska fjärilar gör i så fall... för att inte tala om finska...

• Zozo

Viktigpetter.. Jag vet faktiskt inte men eftersom jag ska till Finland nu pa semestern sa ska jag naturligtvis undersöka saken *skriver förnumstigt upp det pa att-göra-listan*

• zukigirl

Ska kolla upp det där med finska fjärilar med sambon...Han borde veta! Och Zozo, din chef måste tycka att du är en drivande person som ser möjligheter där alla andra ser problem! Det är ju lysande! det är ju precis så dom vill att man ska var4a enligt platsannonserna....

• zukigirl

Jag har handlat klart nu förresten! Men det kanske ni förstod?

• Liinda_e

när sticker m2b då så vi får veta hur det gick med gurkorna???????????

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!