• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Viktigpetter

Åh tack zukigirl! Jag törs ju inte ha de franska på vårt bröllop när jag hört vad zozo berättar.... men fjärilar MÅSTE jag ju bara ha!!! Å utsmetade förstås... Vore sjyst om man fick lite tips på vilka som verkar lämpligast för uppdraget liksom.

• Liinda_e

Viktigpetter

zozo kanskle kan ställa upp nu när hon fått in snitsen

• zukigirl

Liinda_e : äsch han åker inte förräns i natt. Mumlade något om att Saxons inte spelade förrän i morgon kväll så då var det inte så bråttom...*s*

• zukigirl

Liinda_e : Ska Zozo vara en fjäril? En fransk nattfjäril?

• Zozo

Ja OH! *klappar vilt i händerna* Jag vill SA gärna vara en nätt liten fjärilsdekoration pa ert bröllop!! Jag kan ligga pa honnörsbordet.. utsmetad!

• zukigirl

Men då måste vi ju synkronisera våra bröllop lite här så inte några gifter sig samtidigt. Det skulle ju bli dumt när det bara finns en Zozo.

• Zozo

Tänkte inte pa det.. Nog för att jag kânner mig schitzofren ibland.. men att vara dekoration pa flera bröllop samtidigt kan ju faktiskt bli lite klurigt... Kanske jag kan övertala maken att vara fransk utsmycknad?? Han e ju äkta fransk iaf...

• Kristina07

Jag brukar säga att det är bra att vara lite schitzo. Med 3 barn är det ganska ofta som jag måste vara på fler ställen samtidigt. Fotbollmatch för en, simskola för en och uppträdande på dagis för den tredje.

• zukigirl

Zozo: Men är han snygg då? Annars går det ju inte!

• Yllo

Men hallååååå!! Har ni aldrig hört talas om kloning?? zozo kan ju klona sig så att hon kan vara en fransk utsmetad nattfjäril på allas våra bröllops *hehehehe*

Finska fjärilar brukar inte ligga utsmetade på vägarna alls.. dom ligger utsmetade på grillarna på bilarna som susar fram Eller så fladdrar dom runt som fulla fluff efter att ha vilat på Koskenkorvaflaskan

Nu ska jag snart fara iväg till Västerås för några dagar.. Kommer hem på fredag på nytt och då vill jag veta hur gurkundersökningen gick *fnissar*

Någon som sett min klubba?? Jag tycks ha förlagt den igen *suck*

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!