• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Liinda_e

viktigpetter

hoppas detta är tillräkligt smaskigt.....

chokladtårta, pizza, godis, brad pitt,rödvin , ostar, pasta ...

• zukigirl

Liinda_e :
    Jag såg nog att du hade smugit in den lille Pitten mellan allt annat godis!!!

• Liinda_e

men...vadå?
    *ser helt oskyldig ut med stora oförstående ögon*
    han är väll godis?
    iaf ena halvan av namnet är ju som en klubba........

• Yllo

Jamen.. jag får panik asså! Här sitter jag i godan ro och ska gå in på min favvo tråd och vad händer?!??! Jo, system error Nej, inte bara du som har problem med BT idag zuki *hytter ilsket med näven mot bildskärmen och svär över BT*

Hmmmmm... något riktigt smaskigt...

Chokladpralin, tårta, spunnet socker, chokladsås (oj va kul man kan ha med de två sistnämnda *fniss*

Något kallt ifrån kylen??? Typ morot?? och en ljusman... ja den där grejen.. Öhhh.. tror inte att jag fattar den biten

• miffolina

men är inte ljusmangrejjen en smula överflödiig i sammanhanget med de andra föremålen?

• Yllo

Jamen det är just det jag inte fattar.. Känns lite överflödigt med en ljusmans...grej tillsammans med en kall gurka eller morot

• Kristina07

Nej, "någon" måste nog skriva en detaljerad beskrivning....

Gärna med pictogram som visar steg för steg....

• Kristina07

...och föresten... kan en kall gurka verkligen vara något att ha????

Förutom i pastasallad då.

• Yllo

Eller en beskrivning och powerpoint presentation kanske

• Yllo

Fråga inte mig om gurkan! Fast jag vet ju att en del föredrar den kalla gurkan till annat än sallad *hehehe*

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!