PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
viktigpetter
hoppas detta är tillräkligt smaskigt.....
chokladtårta, pizza, godis, brad pitt,rödvin , ostar, pasta ...
Liinda_e :
Jag såg nog att du hade smugit in den lille Pitten mellan allt annat godis!!!
men...vadå?
*ser helt oskyldig ut med stora oförstående ögon*
han är väll godis?
iaf ena halvan av namnet är ju som en klubba........
Jamen.. jag får panik asså! Här sitter jag i godan ro och ska gå in på min favvo tråd och vad händer?!??! Jo, system error Nej, inte bara du som har problem med BT idag zuki *hytter ilsket med näven mot bildskärmen och svär över BT*
Hmmmmm... något riktigt smaskigt...
Chokladpralin, tårta, spunnet socker, chokladsås (oj va kul man kan ha med de två sistnämnda *fniss*
Något kallt ifrån kylen??? Typ morot?? och en ljusman... ja den där grejen.. Öhhh.. tror inte att jag fattar den biten
men är inte ljusmangrejjen en smula överflödiig i sammanhanget med de andra föremålen?
Jamen det är just det jag inte fattar.. Känns lite överflödigt med en ljusmans...grej tillsammans med en kall gurka eller morot
Nej, "någon" måste nog skriva en detaljerad beskrivning....
Gärna med pictogram som visar steg för steg....
...och föresten... kan en kall gurka verkligen vara något att ha????
Förutom i pastasallad då.
Eller en beskrivning och powerpoint presentation kanske
Fråga inte mig om gurkan! Fast jag vet ju att en del föredrar den kalla gurkan till annat än sallad *hehehe*