PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
*skakar på huvet* Ja det åär ju det jag säger! Era män respekterar inte er flickor!! Att bara komma på tanken att tvinga bort oss från BT är ju näst intill psykisk misshandel!
*övertar kontrollen över datorn*
eller hur! borde kunna stämma honom eller ngt... eller hämta min egen dator...ähhh det är alldeles för krångligt! den ligger så bra under sängen :D
Och apropå absolut ingenting...Fan vad hungrig jag är! *struttar till kylskåpet*
*mumsar popcorn*
käkade grillad kyckling och potatissallad med purjo, sen ska vi grilla majskolvar... life is goood.
Fullständig panik i lägret!! Jag har ju för böveln förlagt mitt bästa gevär!! Vi ska ju till High Chaparral, hur ska jag kunna försvara familjen bland alla cowboysare och annat löst folk nu då????
Jag ska öva på att bli en j**el på att se ut som skedmonster, hela kvällen! Den där kände Lusky Strikes eller va f*n han nu heter ska allt få se!!!
Men måste du ha gevär då??? Räcker det inte med can-can kjol och skedar i händerna...TOK-skrik Yiiiihaaaaa! ibland- det kommer att gå jättebra!!!
Ja skrika och vråla det kan jag*stolt*
Hittar jag inte geväret, så måste jag ju ta skedarna.
Hmmmmmmm, lasso kanske kan vara bra att ha, jag tar med ett!
Jag vet ju vad skeden egentligen skulle användas till, men ha den som vapen är mycket trevligare
Dallas : hehehe... se till att ni åker tåget! Det blir ju överfallet av bovar och ibland så brukar dom kidnappa någon på tåget. Har du tur så blir det du!! Fiiina pojkar i cowboysar kläder....
Åååå ögongodis är mums! Jag vill bli kidnappad jag, vill bli kidnappad!