• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Liinda_e

frivilligt?
    tänk på att han är DIN man och du gör som du vill för det är ju DITT liv med honom ....

• Liinda_e

*hihi* såg den andra panik tråden nu.....
    hehe undrar varför hon inte fått ngt svar....
    ops! nu känner jag mej lite skyldig......
    lr nä nu ljög jag...

• Dallas

moooaaaahahahahahaha

Ja varför svarar ingen den stackars blivande frun

• Pokiyoo

Först tänkte jag göra ett inlägg...moahaaaaa...men då får man väll BT poliserna efter sig!! Nää jag trivs bäst här...så är det ju lite komiskt att det är noll svar!!!!

• zukigirl

HAHAHA.... Jag fick oxå sätta mig på fingrarna för att inte skriva nåt dumt i den andra tråden. AAARRGHHH.... Jag är störd!

• Lady o Lufsen

Nu har jag tappat bort mig i alla tokigheter på denna tråd!!!
    VAD var det tizzeltazz gjorde med topz, sked och burk på akuten?? Hade hon nageltrång?
    Vet någon?

• zukigirl

Ibland måste man ta vissa prover lite akter ut om du förstår vad jag menar Lady.... Tror det var det som tizzel var tvungen att göra.

• Kristina07

Men skeden.... Vad ska hon med den till...lite akterut...

TMI! (too much information) används det på svenska eller är det bara på amerikanska hemsidor?

• zukigirl

hehehe... ni ska inte skriva sådana saker vet ni! Min fantasi får ett frispel då!!! Finns mååånga saker man kan göra med en sked....

• Kristina07

Hon kanske vill ha lite idéer????

Vad kan man göra med en sked....

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!