PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
frivilligt?
tänk på att han är DIN man och du gör som du vill för det är ju DITT liv med honom ....
*hihi* såg den andra panik tråden nu.....
hehe undrar varför hon inte fått ngt svar....
ops! nu känner jag mej lite skyldig......
lr nä nu ljög jag...
moooaaaahahahahahaha
Ja varför svarar ingen den stackars blivande frun
Först tänkte jag göra ett inlägg...moahaaaaa...men då får man väll BT poliserna efter sig!! Nää jag trivs bäst här...så är det ju lite komiskt att det är noll svar!!!!
HAHAHA.... Jag fick oxå sätta mig på fingrarna för att inte skriva nåt dumt i den andra tråden. AAARRGHHH.... Jag är störd!
Nu har jag tappat bort mig i alla tokigheter på denna tråd!!!
VAD var det tizzeltazz gjorde med topz, sked och burk på akuten?? Hade hon nageltrång?
Vet någon?
Ibland måste man ta vissa prover lite akter ut om du förstår vad jag menar Lady.... Tror det var det som tizzel var tvungen att göra.
Men skeden.... Vad ska hon med den till...lite akterut...
TMI! (too much information) används det på svenska eller är det bara på amerikanska hemsidor?
hehehe... ni ska inte skriva sådana saker vet ni! Min fantasi får ett frispel då!!! Finns mååånga saker man kan göra med en sked....
Hon kanske vill ha lite idéer????
Vad kan man göra med en sked....